להורדה | תוכנה שבניתי להורדה מיוטיוב כולל ערוצים שלמים ופלייליסטים
-
@ראובן-שבתי כתב בלהורדה | תוכנה שבניתי להורדה מיוטיוב כולל ערוצים שלמים ופלייליסטים:
חייב גם ffmpeg
מאיפה מורידים?
-
@יוסף-אלחנן ואיך מוסיפים את זה לתוכנה?
ירד לי קובץ כזה-ffmpeg-7.1.1.tar.xz -
@יוסף-אלחנן ואיך מוסיפים את זה לתוכנה?
ירד לי קובץ כזה-ffmpeg-7.1.1.tar.xz@שמואל5 כתב בלהורדה | תוכנה שבניתי להורדה מיוטיוב כולל ערוצים שלמים ופלייליסטים:
@יוסף-אלחנן ואיך מוסיפים את זה לתוכנה?
ירד לי קובץ כזה-ffmpeg-7.1.1.tar.xzחייב לשנות את הקוד של ה"תוכנה"
-
@יוסף-אלחנן ואיך מוסיפים את זה לתוכנה?
ירד לי קובץ כזה-ffmpeg-7.1.1.tar.xz -
מישהו יודע מה זה השגיאה הזאת?

מישהו יוכל לבנות גירסה משודרגת? קצת לשפר את העיצוב והממשק? -
-
@shalomke כתב בלהורדה | תוכנה שבניתי להורדה מיוטיוב כולל ערוצים שלמים ופלייליסטים:
פתרתי את הבעיות עם האודיו וה FFMPEG
-
קישור עם הרשאות מוגבלות שלא ייחסם
https://drive.google.com/file/d/1CIfGmjIbkuJn_nSSasCQYxDnUrfK0rux/view?usp=sharing
-
קישור עם הרשאות מוגבלות שלא ייחסם
https://drive.google.com/file/d/1CIfGmjIbkuJn_nSSasCQYxDnUrfK0rux/view?usp=sharing
-
@shalomke כתב בלהורדה | תוכנה שבניתי להורדה מיוטיוב כולל ערוצים שלמים ופלייליסטים:
בהמשך נוסיף אפשרות פרוקסי לעקיפת סינונים
סתאאאם צוחק
רק על תעיפו אותי מהפורוםברגע שזה יקרה התוכנה שלך תחסם בנטפרי
-
@shalomke כתב בלהורדה | תוכנה שבניתי להורדה מיוטיוב כולל ערוצים שלמים ופלייליסטים:
בהמשך נוסיף אפשרות פרוקסי לעקיפת סינונים
סתאאאם צוחק
רק על תעיפו אותי מהפורוםברגע שזה יקרה התוכנה שלך תחסם בנטפרי
@shalomke אגב אולי תיצור גם משהו לאנדרואיד?
-
@shalomke כתב בלהורדה | תוכנה שבניתי להורדה מיוטיוב כולל ערוצים שלמים ופלייליסטים:
בהמשך נוסיף אפשרות פרוקסי לעקיפת סינונים
סתאאאם צוחק
רק על תעיפו אותי מהפורוםברגע שזה יקרה התוכנה שלך תחסם בנטפרי
@קראנץ-ונילה הקישור לדרייב נחסם כבר בנט פרי
-
@קראנץ-ונילה הקישור לדרייב נחסם כבר בנט פרי
@shalomke כי זה פורסם לציבור
אולי אם היית מעלה עם כוכביות זה לא היה נחסם -
@shalomke כי זה פורסם לציבור
אולי אם היית מעלה עם כוכביות זה לא היה נחסם -
@shalomke
נתת קישור לדרייב האישי, אגב את הכוכביות מכניסים באמצע הקישור -
@shalomke
נתת קישור לדרייב האישי, אגב את הכוכביות מכניסים באמצע הקישור@קראנץ-ונילה זה לא קישור לדרייב האישי
זה פשוט נקטע באיזור של תחילת הכתובת ולכן זה הפך להיות קישור לדרייב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


