עזרה | לא מצליח לשמור טפסים חדשים באקסס
-
עד כה עבדתי במחשב מסויים על קובץ אקסס והצלחתי ליצור טפסים ולשמרם
התקנתי במחשב אחר את אופיס והוא לא מצליח לשמור לי טפסים חדשים.
ברגע שאני מנסה לשמור הוא מדפיס שאי אפשר לשמור כי הטופס מכיל תווים שאזור המערכת לא נתמך בהם והוא מבקש ממני לשנות את אזור המערכת.. אשמח לעזרה

-
עד כה עבדתי במחשב מסויים על קובץ אקסס והצלחתי ליצור טפסים ולשמרם
התקנתי במחשב אחר את אופיס והוא לא מצליח לשמור לי טפסים חדשים.
ברגע שאני מנסה לשמור הוא מדפיס שאי אפשר לשמור כי הטופס מכיל תווים שאזור המערכת לא נתמך בהם והוא מבקש ממני לשנות את אזור המערכת.. אשמח לעזרה

הגירסא של האופיס זהה?
אם לא, נסה להיכנס להגדרות שפה ואזור ותנסה לשנות לאנגלית, להפעיל את המחשב מחדש ואז לחזור לעברית ולהפעיל שוב מחדש. -
בסוף הייתי צריך לשנות הגדרה מתקדמת בתוכנה, תודה בכל זאת על העצה!
-
E ephraum tzvi סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות