בירור | שכחתי את הקוד בשיאומי מקשים
-
@SHN456456 תצרוב יוזרדאטה חדש.
-
@SHN456456 תוריד את תוכנת SPD מכאן ב1.
תלחץ בתוכנה על הגלגל שינים היחיד ותטען את הקובץ של הגרסה מכאן (תחלץ קודם)
תלחץ על שני הגלגלי שינים ובמקום שנפתח תבטל את כל הויים חוץ מהשתיים הראשונים והיוזרדאטה (כתוב באנגלית) תלחץ על אישור ותלחץ על המשולש תחבר את הפלאפון כשהוא מכובה תוך כדי לחיצה על מקש עניית שיחה יתחילו להספר שניות וכשיהיה ירוק תוציא ו... אין סיסמה!
שים לב אם תצרוב עוד חלקים של הגרסה אתה יכול למצוא את עצמך עם טלפון בסינית!!!!!!
כל הנתונים נמחקים!!!! -
@SHN456456 תוריד את תוכנת SPD מכאן ב1.
תלחץ בתוכנה על הגלגל שינים היחיד ותטען את הקובץ של הגרסה מכאן (תחלץ קודם)
תלחץ על שני הגלגלי שינים ובמקום שנפתח תבטל את כל הויים חוץ מהשתיים הראשונים והיוזרדאטה (כתוב באנגלית) תלחץ על אישור ותלחץ על המשולש תחבר את הפלאפון כשהוא מכובה תוך כדי לחיצה על מקש עניית שיחה יתחילו להספר שניות וכשיהיה ירוק תוציא ו... אין סיסמה!
שים לב אם תצרוב עוד חלקים של הגרסה אתה יכול למצוא את עצמך עם טלפון בסינית!!!!!!
כל הנתונים נמחקים!!!! -
@SHN456456 שלחתי בקשה לקובץ
-
@SHN456456 שלחתי בקשה לקובץ
-
@SHN456456 אאשר יותר מאוחר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות