עידכון Windows 10 2004 אוטמטי
-
@bbn מה זה חיבור סלולארי?
-
@איציק-דייטש @גימפל1 אני מתכוון חיבור סלולארי שזה עם נטסטיק וכרטיס סים
כי אם יש לך חיבור קוי כלומר מחובר לקו של בזק או הוט , אז מוזר שזה חסום לך , כי בבררית מחדל זה לא אמור להיות חסום (עדכוני Windows) -
@איציק-דייטש @גימפל1 אני מתכוון חיבור סלולארי שזה עם נטסטיק וכרטיס סים
כי אם יש לך חיבור קוי כלומר מחובר לקו של בזק או הוט , אז מוזר שזה חסום לך , כי בבררית מחדל זה לא אמור להיות חסום (עדכוני Windows) -
@bbn אז לי יש חיבור סלולרי ועובד לי העדכון רגיל
@איציק-דייטש יכול להיות שזה לך לא חסום , אבל בדרך כלל כן
אולי יש לך חבילה גדולה ולכן לא סגרו לך את זה
כמובן שתמיד ניתן לפתוח בחזרה למי שרוצה -
סתם מעניין
מה הופיע לך כשעשית עדכון???? -
אהה....
לא קשור לבעיה שהיתה לי -
@איציק-דייטש יכול להיות שזה לך לא חסום , אבל בדרך כלל כן
אולי יש לך חבילה גדולה ולכן לא סגרו לך את זה
כמובן שתמיד ניתן לפתוח בחזרה למי שרוצה -
@bbn איך הם יודעים אם יש לי חבילה גדולה או קטנה אני תוך רגע להחליף סים, ואז אם אני מחליף לסים עם גלישה קטנה זה יחסם???????
-
אהה....
לא קשור לבעיה שהיתה לי@גימפל1 לך היה חסימה ע"י תוכנה לא קשור לספק
-
@גימפל1 לך היה חסימה ע"י תוכנה לא קשור לספק
-
@גימפל1 התוכנה חסמה
יכול להיות שגם אתרוג חסמו לך
אבל זה לא סותר -
@גימפל1 התוכנה חסמה
יכול להיות שגם אתרוג חסמו לך
אבל זה לא סותרלמיטב ידיעתי העדכונים היו פתוחים.
אתרוג לא חסמו את זה, בהקלטת תעבורה ראו שזה מחפש ב BING של Microsoft וזה חסום, אבל תכלס זה לא היה חסום, החלפתי את ה DNS והכל זרם. -
למיטב ידיעתי העדכונים היו פתוחים.
אתרוג לא חסמו את זה, בהקלטת תעבורה ראו שזה מחפש ב BING של Microsoft וזה חסום, אבל תכלס זה לא היה חסום, החלפתי את ה DNS והכל זרם.@גימפל1 שאלת את אתרוג למה בDBS שלהם זה היה חסום ובDNS של גוגל זה היה פתוח?
-
@גימפל1 שאלת את אתרוג למה בDBS שלהם זה היה חסום ובDNS של גוגל זה היה פתוח?
@A0533057932
דיברתי עם מנהל אתרוג הוא אמר לי שזה לא צריך להיות חסום.
דרך אגב זה לא היה מוגדר על DNS שלהם, היה מוגדר שיקבל אוטומטי כתובת DNS והגדרתי ל 8.8.8.8 לגוגל -
@A0533057932
דיברתי עם מנהל אתרוג הוא אמר לי שזה לא צריך להיות חסום.
דרך אגב זה לא היה מוגדר על DNS שלהם, היה מוגדר שיקבל אוטומטי כתובת DNS והגדרתי ל 8.8.8.8 לגוגל@גימפל1 אוטומטי זה מהספק
והספק הוא אתרוג -
@גימפל1 אוטומטי זה מהספק
והספק הוא אתרוג@A0533057932
כן, הבנתי
זה באמת מוזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

