עזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה
-
@מנחם-נחום אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
שיתי F1 ופתחתי את ההגדרות מה אני צריך לעשות עכשיו
לעדכן את התאריך והשעה
אפשר לראות צילומ של Startup ו- Config ?
-
@מנחם-נחום אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
שיתי F1 ופתחתי את ההגדרות מה אני צריך לעשות עכשיו
לעדכן את התאריך והשעה
אפשר לראות צילומ של Startup ו- Config ?
-
@מנחם-נחום אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
מה אני צריך ללחוץ שם
כבה את המחשב לגמרי
מיד בהפעלה המחשב תלחץ על F12 (תנסה אולי כמה פעמים)
עולה לך רשימת של אפשרויות לBoot ? -
@מנחם-נחום אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
הוא כותב לי כניסה לתפריט האתחול איך נכנסים??
כתבתי כבר לעיל
דבר ראשון לעדכן תאריך ושעה (F1) -
-
@מנחם-נחום אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
ניהיה לי את זה
אתה בטוח שהתאריך נכון ?
תנסה לכתוב בתאריך 31 לחודש
יכול מאוד להיות שפורמט התאריך הוא אמריקאי MM\DD\YYYY
ולא פורמט אירופאי DD\MM\YYYY -
@מנחם-נחום אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
סליחה זה מה כתוב משהו אחר לא שלחתי לך את הנכון
זה מה שחשדתי
-
@מנחם-נחום אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
אז צריך טכנאי מחשבים לזה??
אם אין שמה חומר חשוב אז כן
אם יש חומר חשוב חוששני שזה מעבר ליכולת של טכנאי -
@מנחם-נחום אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
אז צריך טכנאי מחשבים לזה??
אם אין שמה חומר חשוב אז כן
אם יש חומר חשוב חוששני שזה מעבר ליכולת של טכנאי@משחזר-מידע אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
אם אין שמה חומר חשוב אז כן
אם יש חומר חשוב חוששני שזה מעבר ליכולת של טכנאימה כ"כ קשה לפרק את הדיסק קשיח, להוציא את החומר, ואח"כ להתקין וינדוס מחדש
-
@משחזר-מידע אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
אם אין שמה חומר חשוב אז כן
אם יש חומר חשוב חוששני שזה מעבר ליכולת של טכנאימה כ"כ קשה לפרק את הדיסק קשיח, להוציא את החומר, ואח"כ להתקין וינדוס מחדש
@יהודה-12 אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
את הדיסק קשיח
SSD
@יהודה-12 אמר בעזרה דחופה- המחשב נתקע בהפעלה:
מה כ"כ קשה לפרק את הדיסק קשיח, להוציא את החומר, ואח"כ להתקין וינדוס מחדש
כי הדיסק לא מזוהה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

זה מה שנפתח


עכשין מה לעשות
