בירור | כמה שאלות לגבי כתובות IMEI
-
היי,
יש לי כמה תהיות לגבי כתובות IMEI, אשמח מאוד אחת ולתמיד להחכים מהמקצוענים דכאן.
- האם ישנו קשר בין כתובת ה-IMEI לבין איכות הקליטה? כלומר, יתכן שכתובת A תתן קליטה ואיכות שיחה טובים יותר מכתובת B?
- האם כתובת של דור3 תתן קליטה פחות טובה מכתובת של דור4?
- האם כתובת כשרה, טובה יותר/פחות מכתובת שאיננה כשרה?
בנוסף, שיניתי IMEI למכשיר DOOV R77 עם המדריך הזה של @Ykingsmart ובסופו של דבר הכתובת אכן שונתה לכתובת כשרה, והסים הכשר עובד, אבל היתה שגיאה בתוכנה, אשמח להבין את מהות השגיאה, ואת ההשלכות לכך.
מצ"ב

ייש"כ ענק!
-
היי,
יש לי כמה תהיות לגבי כתובות IMEI, אשמח מאוד אחת ולתמיד להחכים מהמקצוענים דכאן.
- האם ישנו קשר בין כתובת ה-IMEI לבין איכות הקליטה? כלומר, יתכן שכתובת A תתן קליטה ואיכות שיחה טובים יותר מכתובת B?
- האם כתובת של דור3 תתן קליטה פחות טובה מכתובת של דור4?
- האם כתובת כשרה, טובה יותר/פחות מכתובת שאיננה כשרה?
בנוסף, שיניתי IMEI למכשיר DOOV R77 עם המדריך הזה של @Ykingsmart ובסופו של דבר הכתובת אכן שונתה לכתובת כשרה, והסים הכשר עובד, אבל היתה שגיאה בתוכנה, אשמח להבין את מהות השגיאה, ואת ההשלכות לכך.
מצ"ב

ייש"כ ענק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות