שיתוף | אירגון קבוצה למנוי פרימיום באתר base44
-
זה יצא לכל אחד 15-18 ש"ח לחודש אם עשרים אנשים יהיו מנויים לאתר (במנוי של 100 דולר) אם מישהו רוצה שיתייג את עצמו קישור לאתר http://base44.com/
@אליהו-א-ב -
זה יצא לכל אחד 15-18 ש"ח לחודש אם עשרים אנשים יהיו מנויים לאתר (במנוי של 100 דולר) אם מישהו רוצה שיתייג את עצמו קישור לאתר http://base44.com/
@אליהו-א-ב@רציונל כתב בשיתוף | אירגון קבוצה למנוי פרימיום באתר base44:
זה יצא לכל אחד 15-18 ש"ח לחודש אם עשרים אנשים יהיו מנויים לאתר (במנוי של 100 דולר)
במנוי של 100 דולר מקבלים 500 הודעות לחודש, לחלק ל20 אנשים זה 25 הודעות לחודש לאדם
25 הודעות לחודש מקבלים כבר עם משתמש חינמי באתר

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות