בקשת מידע | שיאומי מעלי אקספרס
-
מישהו יודע מה לגבי שיאומי דור ארבע בזמן שיחה אין לי מושג אם יש וולטה משער שכן
@anomimi1789 הוולטה של המכשיר משום מה לא עובד עם חברות ישראליות ממילא אין כאן שיחות דרך דור 4 רק בחו"ל
-
@anomimi1789 כתב בבקשת מידע | שיאומי מעלי אקספרס:
מישהו יודע מה לגבי שיאומי דור ארבע בזמן שיחה אין לי מושג אם יש וולטה משער שכן
אני מנסה להבין מאיפה מגיעה שאלה כזאת, אתה שואל בנושא לא ארוך מידי, מתחילתו עונה בדיוק על השאלה שלך. באמת מנסה להבין מה חשבת ששאלת?
זה לא אישי אתה לא הראשון מנסה להבין מה גורם למשתמשים לנהוג בצורה כזאת@אלי-TZA כתב בבקשת מידע | שיאומי מעלי אקספרס:
@anomimi1789 כתב בבקשת מידע | שיאומי מעלי אקספרס:
מישהו יודע מה לגבי שיאומי דור ארבע בזמן שיחה אין לי מושג אם יש וולטה משער שכן
אני מנסה להבין מאיפה מגיעה שאלה כזאת, אתה שואל בנושא לא ארוך מידי, מתחילתו עונה בדיוק על השאלה שלך. באמת מנסה להבין מה חשבת ששאלת?
זה לא אישי אתה לא הראשון מנסה להבין מה גורם למשתמשים לנהוג בצורה כזאתכי הסמל volte קיים כתוב לי דור 4 לא עברתי על השירשור נחתתי לפוסט האחרון
אז מה יש או לא? -
@אלי-TZA כתב בבקשת מידע | שיאומי מעלי אקספרס:
@anomimi1789 כתב בבקשת מידע | שיאומי מעלי אקספרס:
מישהו יודע מה לגבי שיאומי דור ארבע בזמן שיחה אין לי מושג אם יש וולטה משער שכן
אני מנסה להבין מאיפה מגיעה שאלה כזאת, אתה שואל בנושא לא ארוך מידי, מתחילתו עונה בדיוק על השאלה שלך. באמת מנסה להבין מה חשבת ששאלת?
זה לא אישי אתה לא הראשון מנסה להבין מה גורם למשתמשים לנהוג בצורה כזאתכי הסמל volte קיים כתוב לי דור 4 לא עברתי על השירשור נחתתי לפוסט האחרון
אז מה יש או לא? -
@anomimi1789 אם אתה:
- בישראל
- כתוב לך דור 4 ו VoLTE
- הסימונים הנ"ל נשארים גם תוך כדי שיחה
- אתה עם F21Pro, ולא F22Pro/Lite/F21s
נשמח לדברים הבאים:
א. צילומסך.
ב. איזה חברת סלולר זה?
ג. איזו גרסא זה?
ד. איפה ומתי קנית?כי זה מאוד מאוד מפתיע.
-
-
@מתושלח-הבבלי וגם לי
-
-
@מתושלח-הבבלי כי שים לב על איזה מכשיר אנחנו מדברים.
לא על הF22PRO. -
-
א אלי TZA התייחס לנושא זה ב
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות