איך אני מחליף גירסה לנוקיה 3310?
-
@a0533057932
אני מחפש גרסא בלי משחקים ובלי האייקונים של האינטרנט
לי רשום:
30.0.0.17.03
ta-1036
ay_059z3n8_000 -
@itamar-14 אין גרסא כזו אחי. אני צורב רק עברית, וגרסא שמתאימה להרצת jarים מתאימים
-
@yair אמר באיך אני מחליף גירסה לנוקיה 3310?:
אני צורב רק עברית, וגרסא שמתאימה להרצת jarים מתאימים
גם לחדשים זה יריץ JAR?
-
@מישהו12 ה 3g עם מעבד sc7701 תומך.
ה 4G יש לי אותו,אנדרואיד מערכת זוועה. מיועד לשוק הסיני ויישאר שם. -
@yair אמר באיך אני מחליף גירסה לנוקיה 3310?:
ה 4G יש לי אותו,אנדרואיד מערכת זוועה. מיועד לשוק הסיני ויישאר שם.
עד השלב שבו יחפשו בנרות מכשירי מקשים 4G...
-
@yair אמר באיך אני מחליף גירסה לנוקיה 3310?:
ה 4G יש לי אותו,אנדרואיד מערכת זוועה. מיועד לשוק הסיני ויישאר שם.
עד השלב שבו יחפשו בנרות מכשירי מקשים 4G...
-
@yair אמר באיך אני מחליף גירסה לנוקיה 3310?:
Secure boot
הבנתי.
אבל הוועדה אם יהיו נואשים יביאו, לא? -
@yair אמר באיך אני מחליף גירסה לנוקיה 3310?:
@מישהו12 אתה מתכוין הוועדה שעכשיו מפרקים אותה בבית משפט עקב שחיתויות של מיליונים?
לא ידעתי
אנחנו- בעיקר אתה-הולכים לחגוג. 
טוב זה כבר יותר מידי ספאם...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
