דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. באג | נגן M36 השתבש

באג | נגן M36 השתבש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
67 פוסטים 10 כותבים 4.5k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ezerphoneE ezerphone

    @מגנוס-קרלסן אז תצרוב את היוזר דאטה מחדש

    מגנוס קרלסןמ מנותק
    מגנוס קרלסןמ מנותק
    מגנוס קרלסן
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

    @מגנוס-קרלסן אז תצרוב את היוזר דאטה מחדש

    ואיך עושים את זה?
    אם אתה יודע איך עושים את זה אני מוכן לעשות את זה בתשלום

    ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

      @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

      @מגנוס-קרלסן אז תצרוב את היוזר דאטה מחדש

      ואיך עושים את זה?
      אם אתה יודע איך עושים את זה אני מוכן לעשות את זה בתשלום

      ezerphoneE מנותק
      ezerphoneE מנותק
      ezerphone
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @מגנוס-קרלסן איפה אתה נמצא?

      מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ezerphoneE ezerphone

        @מגנוס-קרלסן איפה אתה נמצא?

        מגנוס קרלסןמ מנותק
        מגנוס קרלסןמ מנותק
        מגנוס קרלסן
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

        @מגנוס-קרלסן איפה אתה נמצא?

        בני ברק

        ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

          @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

          @מגנוס-קרלסן איפה אתה נמצא?

          בני ברק

          ezerphoneE מנותק
          ezerphoneE מנותק
          ezerphone
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

          מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ezerphoneE ezerphone

            @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

            מגנוס קרלסןמ מנותק
            מגנוס קרלסןמ מנותק
            מגנוס קרלסן
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

            @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

            אני בחיים לא עשיתי את זה

            ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

              @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

              אני בחיים לא עשיתי את זה

              ezerphoneE מנותק
              ezerphoneE מנותק
              ezerphone
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

              אני בחיים לא עשיתי את זה

              אני מוכן לנסות לעזור בשליטה מרחוק בתשלום קטן אבל אני לא לוקח אחריות אם עשית טעות

              ezerphoneE מגנוס קרלסןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ezerphoneE ezerphone

                @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                אני בחיים לא עשיתי את זה

                אני מוכן לנסות לעזור בשליטה מרחוק בתשלום קטן אבל אני לא לוקח אחריות אם עשית טעות

                ezerphoneE מנותק
                ezerphoneE מנותק
                ezerphone
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @ezerphone יש לך ווצאפ

                מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ezerphoneE ezerphone

                  @ezerphone יש לך ווצאפ

                  מגנוס קרלסןמ מנותק
                  מגנוס קרלסןמ מנותק
                  מגנוס קרלסן
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                  @ezerphone יש לך ווצאפ

                  לא

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ezerphoneE ezerphone

                    @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                    @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                    @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                    אני בחיים לא עשיתי את זה

                    אני מוכן לנסות לעזור בשליטה מרחוק בתשלום קטן אבל אני לא לוקח אחריות אם עשית טעות

                    מגנוס קרלסןמ מנותק
                    מגנוס קרלסןמ מנותק
                    מגנוס קרלסן
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                    @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                    @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                    @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                    אני בחיים לא עשיתי את זה

                    אני מוכן לנסות לעזור בשליטה מרחוק בתשלום קטן אבל אני לא לוקח אחריות אם עשית טעות

                    איזה טעויות אני כבר יכול לעשות?

                    ezerphoneE 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                      @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                      @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                      @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                      @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                      אני בחיים לא עשיתי את זה

                      אני מוכן לנסות לעזור בשליטה מרחוק בתשלום קטן אבל אני לא לוקח אחריות אם עשית טעות

                      איזה טעויות אני כבר יכול לעשות?

                      ezerphoneE מנותק
                      ezerphoneE מנותק
                      ezerphone
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @מגנוס-קרלסן לא יודע

                      מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ezerphoneE ezerphone

                        @מגנוס-קרלסן לא יודע

                        מגנוס קרלסןמ מנותק
                        מגנוס קרלסןמ מנותק
                        מגנוס קרלסן
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                        @מגנוס-קרלסן לא יודע

                        למשל...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                          @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                          @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                          @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                          @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                          אני בחיים לא עשיתי את זה

                          אני מוכן לנסות לעזור בשליטה מרחוק בתשלום קטן אבל אני לא לוקח אחריות אם עשית טעות

                          איזה טעויות אני כבר יכול לעשות?

                          ezerphoneE מנותק
                          ezerphoneE מנותק
                          ezerphone
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @מגנוס-קרלסן בכא אם תרצה M43136429@GMAIL.COM

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מגנוס קרלסןמ מנותק
                            מגנוס קרלסןמ מנותק
                            מגנוס קרלסן
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מגנוס קרלסן
                            #22

                            אני אחכה למומחים
                            @למה-באתי @מישהו12 @מתושלח-הבבלי
                            שאולי אחד מהם גר בבני ברק ויוכל לצרוב

                            מקווה שאני צודק באנשים

                            ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                              אני אחכה למומחים
                              @למה-באתי @מישהו12 @מתושלח-הבבלי
                              שאולי אחד מהם גר בבני ברק ויוכל לצרוב

                              מקווה שאני צודק באנשים

                              ezerphoneE מנותק
                              ezerphoneE מנותק
                              ezerphone
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                              אני אחכה למומחים
                              @למה-באתי @מישהו12 @מתושלח-הבבלי

                              מקווה שאני צודק באנשים

                              זו זכותך המלאה בכל אופן זה מה שעשיתי כשקרה לי כזה דבר והיה לי את נגן הזה הרבה זמן וזה קרה כמה פעמים

                              מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ezerphoneE ezerphone

                                @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                אני אחכה למומחים
                                @למה-באתי @מישהו12 @מתושלח-הבבלי

                                מקווה שאני צודק באנשים

                                זו זכותך המלאה בכל אופן זה מה שעשיתי כשקרה לי כזה דבר והיה לי את נגן הזה הרבה זמן וזה קרה כמה פעמים

                                מגנוס קרלסןמ מנותק
                                מגנוס קרלסןמ מנותק
                                מגנוס קרלסן
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                אני אחכה למומחים
                                @למה-באתי @מישהו12 @מתושלח-הבבלי

                                מקווה שאני צודק באנשים

                                זו זכותך המלאה בכל אופן זה מה שעשיתי כשקרה לי כזה דבר והיה לי את נגן הזה הרבה זמן וזה קרה כמה פעמים

                                אשמח אם תדריך אותי
                                ואולי אני אשנה את דעתי

                                ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                                  @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                  @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                  אני אחכה למומחים
                                  @למה-באתי @מישהו12 @מתושלח-הבבלי

                                  מקווה שאני צודק באנשים

                                  זו זכותך המלאה בכל אופן זה מה שעשיתי כשקרה לי כזה דבר והיה לי את נגן הזה הרבה זמן וזה קרה כמה פעמים

                                  אשמח אם תדריך אותי
                                  ואולי אני אשנה את דעתי

                                  ezerphoneE מנותק
                                  ezerphoneE מנותק
                                  ezerphone
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                  @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                  @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                  אני אחכה למומחים
                                  @למה-באתי @מישהו12 @מתושלח-הבבלי

                                  מקווה שאני צודק באנשים

                                  זו זכותך המלאה בכל אופן זה מה שעשיתי כשקרה לי כזה דבר והיה לי את נגן הזה הרבה זמן וזה קרה כמה פעמים

                                  אשמח אם תדריך אותי
                                  ואולי אני אשנה את דעתי

                                  פחות או יותר מה שצריך לעשות להוריד תוכנה (להוריד דריברים) או לעשות עדכונים של ווינדוס ואז להגדיר את הקבצים בתוכנה לכבות את המכשיר ולצרוב

                                  מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ezerphoneE ezerphone

                                    @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                    @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                    @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                    אני אחכה למומחים
                                    @למה-באתי @מישהו12 @מתושלח-הבבלי

                                    מקווה שאני צודק באנשים

                                    זו זכותך המלאה בכל אופן זה מה שעשיתי כשקרה לי כזה דבר והיה לי את נגן הזה הרבה זמן וזה קרה כמה פעמים

                                    אשמח אם תדריך אותי
                                    ואולי אני אשנה את דעתי

                                    פחות או יותר מה שצריך לעשות להוריד תוכנה (להוריד דריברים) או לעשות עדכונים של ווינדוס ואז להגדיר את הקבצים בתוכנה לכבות את המכשיר ולצרוב

                                    מגנוס קרלסןמ מנותק
                                    מגנוס קרלסןמ מנותק
                                    מגנוס קרלסן
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                    @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                    @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                    @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                    אני אחכה למומחים
                                    @למה-באתי @מישהו12 @מתושלח-הבבלי

                                    מקווה שאני צודק באנשים

                                    זו זכותך המלאה בכל אופן זה מה שעשיתי כשקרה לי כזה דבר והיה לי את נגן הזה הרבה זמן וזה קרה כמה פעמים

                                    אשמח אם תדריך אותי
                                    ואולי אני אשנה את דעתי

                                    פחות או יותר מה שצריך לעשות להוריד תוכנה (להוריד דריברים) או לעשות עדכונים של ווינדוס ואז להגדיר את הקבצים בתוכנה לכבות את המכשיר ולצרוב

                                    יש כאן מדריך בפורום או משהו?
                                    צריך איזה קובץ בנפרד שמתאים לנגן

                                    ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                                      @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                      @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                      @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                      @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                      אני אחכה למומחים
                                      @למה-באתי @מישהו12 @מתושלח-הבבלי

                                      מקווה שאני צודק באנשים

                                      זו זכותך המלאה בכל אופן זה מה שעשיתי כשקרה לי כזה דבר והיה לי את נגן הזה הרבה זמן וזה קרה כמה פעמים

                                      אשמח אם תדריך אותי
                                      ואולי אני אשנה את דעתי

                                      פחות או יותר מה שצריך לעשות להוריד תוכנה (להוריד דריברים) או לעשות עדכונים של ווינדוס ואז להגדיר את הקבצים בתוכנה לכבות את המכשיר ולצרוב

                                      יש כאן מדריך בפורום או משהו?
                                      צריך איזה קובץ בנפרד שמתאים לנגן

                                      ezerphoneE מנותק
                                      ezerphoneE מנותק
                                      ezerphone
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                      צריך איזה קובץ בנפרד שמתאים לנגן

                                      0

                                      לפני שעה

                                      זה לא ענין של נגן לכל מוצר יש קובץ קושחא וכו' אחרים

                                      מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ezerphoneE ezerphone

                                        @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                        צריך איזה קובץ בנפרד שמתאים לנגן

                                        0

                                        לפני שעה

                                        זה לא ענין של נגן לכל מוצר יש קובץ קושחא וכו' אחרים

                                        מגנוס קרלסןמ מנותק
                                        מגנוס קרלסןמ מנותק
                                        מגנוס קרלסן
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #28

                                        @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                        @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                        צריך איזה קובץ בנפרד שמתאים לנגן

                                        0

                                        לפני שעה

                                        זה לא ענין של נגן לכל מוצר יש קובץ קושחא וכו' אחרים

                                        אז תכל'ס
                                        מה אני עושה?

                                        ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                                          @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                          @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                          צריך איזה קובץ בנפרד שמתאים לנגן

                                          0

                                          לפני שעה

                                          זה לא ענין של נגן לכל מוצר יש קובץ קושחא וכו' אחרים

                                          אז תכל'ס
                                          מה אני עושה?

                                          ezerphoneE מנותק
                                          ezerphoneE מנותק
                                          ezerphone
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29

                                          @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                          @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                          @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                          צריך איזה קובץ בנפרד שמתאים לנגן

                                          0

                                          לפני שעה

                                          זה לא ענין של נגן לכל מוצר יש קובץ קושחא וכו' אחרים

                                          אז תכל'ס
                                          מה אני עושה?

                                          בעיקרון יש לי את כל מה שצריך

                                          מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר