דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. באג | נגן M36 השתבש

באג | נגן M36 השתבש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
67 פוסטים 10 כותבים 4.5k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ezerphoneE ezerphone

    @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

    שלום,
    יש לי נגן שהתחברתי אליו לוויפי
    ופתאום עלה סמל אזהרה מוזר ונעלם
    מאז התחילו כל מיני בעיות

    1. הסטטוס בר לא עולה לגמרי
    2. חצי מסך משותק
      וכו'
      יש מה לעשות?
      לצרוב רום יעזור?
      משהווווווו

    זה קרה כי הצחברת לוויפי עם סינון כשאין לך תעודת אבטחה

    ezerphoneE מנותק
    ezerphoneE מנותק
    ezerphone
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

    יש מה לעשות?

    אני כשהתחברתי לוויפי רגיל הכל חזר לי

    מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ezerphoneE ezerphone

      @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

      יש מה לעשות?

      אני כשהתחברתי לוויפי רגיל הכל חזר לי

      מגנוס קרלסןמ מנותק
      מגנוס קרלסןמ מנותק
      מגנוס קרלסן
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

      @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

      יש מה לעשות?

      אני כשהתחברתי לוויפי רגיל הכל חזר לי

      התחברתי לוויפי ללא סינון

      ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

        @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

        @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

        יש מה לעשות?

        אני כשהתחברתי לוויפי רגיל הכל חזר לי

        התחברתי לוויפי ללא סינון

        ezerphoneE מנותק
        ezerphoneE מנותק
        ezerphone
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

        @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

        @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

        יש מה לעשות?

        אני כשהתחברתי לוויפי רגיל הכל חזר לי

        התחברתי לוויפי ללא סינון

        תנסה להתחבר לוויפי אחר

        מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ezerphoneE ezerphone

          @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

          @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

          @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

          יש מה לעשות?

          אני כשהתחברתי לוויפי רגיל הכל חזר לי

          התחברתי לוויפי ללא סינון

          תנסה להתחבר לוויפי אחר

          מגנוס קרלסןמ מנותק
          מגנוס קרלסןמ מנותק
          מגנוס קרלסן
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

          @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

          @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

          @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

          יש מה לעשות?

          אני כשהתחברתי לוויפי רגיל הכל חזר לי

          התחברתי לוויפי ללא סינון

          תנסה להתחבר לוויפי אחר

          אני לא יכול עכשיו
          הנגן חצי משותק
          אני מנסה לפתוח את הנעילה ואי אפשר

          ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

            @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

            @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

            @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

            @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

            יש מה לעשות?

            אני כשהתחברתי לוויפי רגיל הכל חזר לי

            התחברתי לוויפי ללא סינון

            תנסה להתחבר לוויפי אחר

            אני לא יכול עכשיו
            הנגן חצי משותק
            אני מנסה לפתוח את הנעילה ואי אפשר

            ezerphoneE מנותק
            ezerphoneE מנותק
            ezerphone
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

            @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

            @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

            @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

            @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

            יש מה לעשות?

            אני כשהתחברתי לוויפי רגיל הכל חזר לי

            התחברתי לוויפי ללא סינון

            תנסה להתחבר לוויפי אחר

            אני לא יכול עכשיו
            הנגן חצי משותק
            אני מנסה לפתוח את הנעילה ואי אפשר

            אתה צריך את החומר שיש שם

            מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ezerphoneE ezerphone

              @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              יש מה לעשות?

              אני כשהתחברתי לוויפי רגיל הכל חזר לי

              התחברתי לוויפי ללא סינון

              תנסה להתחבר לוויפי אחר

              אני לא יכול עכשיו
              הנגן חצי משותק
              אני מנסה לפתוח את הנעילה ואי אפשר

              אתה צריך את החומר שיש שם

              מגנוס קרלסןמ מנותק
              מגנוס קרלסןמ מנותק
              מגנוס קרלסן
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

              יש מה לעשות?

              אני כשהתחברתי לוויפי רגיל הכל חזר לי

              התחברתי לוויפי ללא סינון

              תנסה להתחבר לוויפי אחר

              אני לא יכול עכשיו
              הנגן חצי משותק
              אני מנסה לפתוח את הנעילה ואי אפשר

              אתה צריך את החומר שיש שם

              לא

              ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                יש מה לעשות?

                אני כשהתחברתי לוויפי רגיל הכל חזר לי

                התחברתי לוויפי ללא סינון

                תנסה להתחבר לוויפי אחר

                אני לא יכול עכשיו
                הנגן חצי משותק
                אני מנסה לפתוח את הנעילה ואי אפשר

                אתה צריך את החומר שיש שם

                לא

                ezerphoneE מנותק
                ezerphoneE מנותק
                ezerphone
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @מגנוס-קרלסן אז תצרוב את היוזר דאטה מחדש

                מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ezerphoneE ezerphone

                  @מגנוס-קרלסן אז תצרוב את היוזר דאטה מחדש

                  מגנוס קרלסןמ מנותק
                  מגנוס קרלסןמ מנותק
                  מגנוס קרלסן
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                  @מגנוס-קרלסן אז תצרוב את היוזר דאטה מחדש

                  ואיך עושים את זה?
                  אם אתה יודע איך עושים את זה אני מוכן לעשות את זה בתשלום

                  ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                    @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                    @מגנוס-קרלסן אז תצרוב את היוזר דאטה מחדש

                    ואיך עושים את זה?
                    אם אתה יודע איך עושים את זה אני מוכן לעשות את זה בתשלום

                    ezerphoneE מנותק
                    ezerphoneE מנותק
                    ezerphone
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @מגנוס-קרלסן איפה אתה נמצא?

                    מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ezerphoneE ezerphone

                      @מגנוס-קרלסן איפה אתה נמצא?

                      מגנוס קרלסןמ מנותק
                      מגנוס קרלסןמ מנותק
                      מגנוס קרלסן
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                      @מגנוס-קרלסן איפה אתה נמצא?

                      בני ברק

                      ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                        @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                        @מגנוס-קרלסן איפה אתה נמצא?

                        בני ברק

                        ezerphoneE מנותק
                        ezerphoneE מנותק
                        ezerphone
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                        מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ezerphoneE ezerphone

                          @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                          מגנוס קרלסןמ מנותק
                          מגנוס קרלסןמ מנותק
                          מגנוס קרלסן
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                          @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                          אני בחיים לא עשיתי את זה

                          ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                            @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                            @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                            אני בחיים לא עשיתי את זה

                            ezerphoneE מנותק
                            ezerphoneE מנותק
                            ezerphone
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                            @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                            @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                            אני בחיים לא עשיתי את זה

                            אני מוכן לנסות לעזור בשליטה מרחוק בתשלום קטן אבל אני לא לוקח אחריות אם עשית טעות

                            ezerphoneE מגנוס קרלסןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ezerphoneE ezerphone

                              @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                              @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                              @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                              אני בחיים לא עשיתי את זה

                              אני מוכן לנסות לעזור בשליטה מרחוק בתשלום קטן אבל אני לא לוקח אחריות אם עשית טעות

                              ezerphoneE מנותק
                              ezerphoneE מנותק
                              ezerphone
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @ezerphone יש לך ווצאפ

                              מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ezerphoneE ezerphone

                                @ezerphone יש לך ווצאפ

                                מגנוס קרלסןמ מנותק
                                מגנוס קרלסןמ מנותק
                                מגנוס קרלסן
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                @ezerphone יש לך ווצאפ

                                לא

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ezerphoneE ezerphone

                                  @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                  @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                  @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                                  אני בחיים לא עשיתי את זה

                                  אני מוכן לנסות לעזור בשליטה מרחוק בתשלום קטן אבל אני לא לוקח אחריות אם עשית טעות

                                  מגנוס קרלסןמ מנותק
                                  מגנוס קרלסןמ מנותק
                                  מגנוס קרלסן
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                  @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                  @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                  @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                                  אני בחיים לא עשיתי את זה

                                  אני מוכן לנסות לעזור בשליטה מרחוק בתשלום קטן אבל אני לא לוקח אחריות אם עשית טעות

                                  איזה טעויות אני כבר יכול לעשות?

                                  ezerphoneE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                                    @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                    @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                    @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                    @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                                    אני בחיים לא עשיתי את זה

                                    אני מוכן לנסות לעזור בשליטה מרחוק בתשלום קטן אבל אני לא לוקח אחריות אם עשית טעות

                                    איזה טעויות אני כבר יכול לעשות?

                                    ezerphoneE מנותק
                                    ezerphoneE מנותק
                                    ezerphone
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @מגנוס-קרלסן לא יודע

                                    מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ezerphoneE ezerphone

                                      @מגנוס-קרלסן לא יודע

                                      מגנוס קרלסןמ מנותק
                                      מגנוס קרלסןמ מנותק
                                      מגנוס קרלסן
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                      @מגנוס-קרלסן לא יודע

                                      למשל...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                                        @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                        @מגנוס-קרלסן כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                        @ezerphone כתב בבאג | נגן M36 השתבש:

                                        @מגנוס-קרלסן אז לאמשנה כי אני בירושלים בכ"א אתה יודע לצרוב גירסאות

                                        אני בחיים לא עשיתי את זה

                                        אני מוכן לנסות לעזור בשליטה מרחוק בתשלום קטן אבל אני לא לוקח אחריות אם עשית טעות

                                        איזה טעויות אני כבר יכול לעשות?

                                        ezerphoneE מנותק
                                        ezerphoneE מנותק
                                        ezerphone
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #21

                                        @מגנוס-קרלסן בכא אם תרצה M43136429@GMAIL.COM

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מגנוס קרלסןמ מנותק
                                          מגנוס קרלסןמ מנותק
                                          מגנוס קרלסן
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מגנוס קרלסן
                                          #22

                                          אני אחכה למומחים
                                          @למה-באתי @מישהו12 @מתושלח-הבבלי
                                          שאולי אחד מהם גר בבני ברק ויוכל לצרוב

                                          מקווה שאני צודק באנשים

                                          ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר