אין אופציית שינה במחשב
-
@חיים-כהן-1 לסיום עוד בעיה קטנה שיש לו המאורר עושה המון רעש המון, חבל זה מחשב טוב
@למבורגיני אמר באין אופציית שינה במחשב:
@חיים-כהן-1 לסיום עוד בעיה קטנה שיש לו המאורר עושה המון רעש המון, חבל זה מחשב טוב
נושא חדש
אבל תנקה אותו -
@למבורגיני אמר באין אופציית שינה במחשב:
@חיים-כהן-1 לסיום עוד בעיה קטנה שיש לו המאורר עושה המון רעש המון, חבל זה מחשב טוב
נושא חדש
אבל תנקה אותו@חיים-כהן-1 אתה מכיר את האתר של הדרייברים של לנובו הוא כבר שעה מסתובב
-
@חיים-כהן-1 אתה מכיר את האתר של הדרייברים של לנובו הוא כבר שעה מסתובב
@למבורגיני הורדת את הכלי?
-
@למבורגיני הורדת את הכלי?
@חיים-כהן-1 כן אבל הורדתי דרך האתר לא דרך הכלי
-
@חיים-כהן-1 כן אבל הורדתי דרך האתר לא דרך הכלי
@למבורגיני תעבור לצ'אט
-
@למבורגיני תעדכן רגיל דרךההגדרות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות