בירור | G APY בעלי אקספרס
-
@רבי-יהודי אצלי עדיין יש
אתה עם נטפרי?@kasnik כתב בבירור | G APY בעלי אקספרס:
@רבי-יהודי אצלי עדיין יש
אתה עם נטפרי?מעניין לענין באותו עניין
איפה אפשרות של תשלום בפייפל באלי אמרו לי שיש אבל לא מצאתי אותה
-
@kasnik כתב בבירור | G APY בעלי אקספרס:
@רבי-יהודי אצלי עדיין יש
אתה עם נטפרי?מעניין לענין באותו עניין
איפה אפשרות של תשלום בפייפל באלי אמרו לי שיש אבל לא מצאתי אותה
@עניו-כמשה כתב בבירור | G APY בעלי אקספרס:
איפה אפשרות של תשלום בפייפל באלי

רואים כאן גם את פייפאל וגם את G Pay
-
@רבי-יהודי יכול להיות שכיבית פה:
chrome://settings/paymentsאת האפשרות "מתן הרשאה לאתרים לבדוק אם שמרת אמצעי תשלום"?
@צדיק-תמים כתב בבירור | G APY בעלי אקספרס:
את האפשרות "מתן הרשאה לאתרים לבדוק אם שמרת אמצעי תשלום"?
לחצתי
אבל עדיין לא מופיע בעלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות