באג | תוכנות ירון לא עובדות לי
-
ניסיתי גם IDM וגם BY CLICK.

-
ניסיתי גם IDM וגם BY CLICK.

-
@ברווז-הסגול השבתת אנטי וירוס?
@kasnik הרגתי אותו + ווידוא הריגה
-
@kasnik הרגתי אותו + ווידוא הריגה
-
@kasnik הרגתי אותו + ווידוא הריגה
-
@ברווז-הסגול
ובתרגום לעברית...
צלם מה עשית@משה-מזרחי כיביתי את האנטי וירוס, כל מה שרלוונטי, ורק אז התקנתי את התכונות הנ"ל - שניהם ללא הצלחה.
צילום של מה תרצה? -
@משה-מזרחי כיביתי את האנטי וירוס, כל מה שרלוונטי, ורק אז התקנתי את התכונות הנ"ל - שניהם ללא הצלחה.
צילום של מה תרצה? -
@משה-מזרחי כיביתי את האנטי וירוס, כל מה שרלוונטי, ורק אז התקנתי את התכונות הנ"ל - שניהם ללא הצלחה.
צילום של מה תרצה? -
@ברווז-הסגול
אסכם
לא קראת הוראות. -
@ברווז-הסגול
אסכם
לא קראת הוראות.@משה-מזרחי כיביתי גם כיביתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות