בירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים
-
האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים???????
-
האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים???????
ממש לא
וכן בדרך כלל כל גרסה זה קודים אחרים -
ממש לא
וכן בדרך כלל כל גרסה זה קודים אחרים@מכירת-פלאפונים
כי כמה קודים כן טובים לדוגמה
15963 שזה של ההגדרות!! -
@מכירת-פלאפונים
כי כמה קודים כן טובים לדוגמה
15963 שזה של ההגדרות!!@הלמדן-העסוק
נכון זה עובד על כל הפלאפונים של אסקולס
אבל אתה מדבר על הקודים האמיתי שמחליף הגדרות וכ"ו -
@מכירת-פלאפונים
כי כמה קודים כן טובים לדוגמה
15963 שזה של ההגדרות!!@הלמדן-העסוק כתב בבירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים:
@מכירת-פלאפונים
כי כמה קודים כן טובים לדוגמה
15963 שזה של ההגדרות!!אצלי בחמש על חמש זה לא עובד
-
@הלמדן-העסוק כתב בבירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים:
@מכירת-פלאפונים
כי כמה קודים כן טובים לדוגמה
15963 שזה של ההגדרות!!אצלי בחמש על חמש זה לא עובד
@ezerphone כתב בבירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים:
@הלמדן-העסוק כתב בבירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים:
@מכירת-פלאפונים
כי כמה קודים כן טובים לדוגמה
15963 שזה של ההגדרות!!אצלי בחמש על חמש זה לא עובד
*#15963# -
@ezerphone כתב בבירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים:
@הלמדן-העסוק כתב בבירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים:
@מכירת-פלאפונים
כי כמה קודים כן טובים לדוגמה
15963 שזה של ההגדרות!!אצלי בחמש על חמש זה לא עובד
*#15963#@מוטי-זהב כתב בבירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים:
@ezerphone כתב בבירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים:
@הלמדן-העסוק כתב בבירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים:
@מכירת-פלאפונים
כי כמה קודים כן טובים לדוגמה
15963 שזה של ההגדרות!!אצלי בחמש על חמש זה לא עובד
*#15963#אה ויש לך עוד קודים
-
@מוטי-זהב כתב בבירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים:
@ezerphone כתב בבירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים:
@הלמדן-העסוק כתב בבירור | האם הקודים ל4X4 טובים גם ל5X5 או שיש קודים אחרים:
@מכירת-פלאפונים
כי כמה קודים כן טובים לדוגמה
15963 שזה של ההגדרות!!אצלי בחמש על חמש זה לא עובד
*#15963#אה ויש לך עוד קודים
@ezerphone אין לי שום קוד, רק הסברתי לך את מה שהם כתבו בעברית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות