בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?
-
@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@ישצצרר כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@אין יש כרגע למכירה?
א"כ כמה עולה?כן בקישור פוסט אחד מעליך
ועולה 26 עכשיו"לא זמין באזורך"
ועולה 49 - לא 26
איפה ראית 26? -
@דודי-ענהאל בדיל ברוך בואך זה נתן לי ב8 וחצי שקל. אבל זה לא זמין
-
קיבלתי היום את הנגן. אחרי שקניתי אותו ב15 ש''ח. אחלה נגן. אנדרואיד 13. מגיע עם מגן. מגן מסך. מצלמה כרטיס זיכרון של 64 ג'יגה.
קניתי עוד אחד ב49 ש''ח
-
קיבלתי היום את הנגן. אחרי שקניתי אותו ב15 ש''ח. אחלה נגן. אנדרואיד 13. מגיע עם מגן. מגן מסך. מצלמה כרטיס זיכרון של 64 ג'יגה.
קניתי עוד אחד ב49 ש''ח
-
א אלי TZA התייחס לנושא זה ב
-
קיבלתי היום את הנגן. אחרי שקניתי אותו ב15 ש''ח. אחלה נגן. אנדרואיד 13. מגיע עם מגן. מגן מסך. מצלמה כרטיס זיכרון של 64 ג'יגה.
קניתי עוד אחד ב49 ש''ח
@למה-באתי יש באג או משהו?
-
@למה-באתי יש באג או משהו?
@ישראל-קרביצקי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@למה-באתי יש באג או משהו?
לא. כלום. ועובד לי OTG
-
@למה-באתי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
קניתי עוד אחד ב49 ש''ח
קנית היום עוד אחד?
תיראה מה הוא עושה לי'לא זמין למכירה באזורך'
@ישצצרר כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@למה-באתי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
קניתי עוד אחד ב49 ש''ח
קנית היום עוד אחד?
תיראה מה הוא עושה לי'לא זמין למכירה באזורך'
לא היום
-
-
@אלוף-תימן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@משה-ש קבלתי את הנגן עובד כמו הנגן של ה 190 שקל ויש בזה otg
תעדכן את @אפרים-ד הוא התייגע להוסיף לזה otg נראה שהוא צדק שזה בעיה בקרנל שלו
-
@אלוף-תימן תשאב את הגירסה ותשלח לי.
-
@לא-מתייאש
האם קיידרואיד תומך בנגן הזה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות