בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?
-
מה זה היוזר דאטה
הנגן כותב לי באנגלית בתרגום:
מדינת אדום
ההתקן שלך נכשל באימות וייתכן שלא יפעל כראוי אנא הורד את תמונת האתחול עם חתימה נכונה או השבת את האתחול המאומת.
המכשיר שלך תאתחל מחדש תוך 5 שניות -
מה זה היוזר דאטה
הנגן כותב לי באנגלית בתרגום:
מדינת אדום
ההתקן שלך נכשל באימות וייתכן שלא יפעל כראוי אנא הורד את תמונת האתחול עם חתימה נכונה או השבת את האתחול המאומת.
המכשיר שלך תאתחל מחדש תוך 5 שניות@שמש-בגבעון בוטלואדר סגור
-
מה זה היוזר דאטה
הנגן כותב לי באנגלית בתרגום:
מדינת אדום
ההתקן שלך נכשל באימות וייתכן שלא יפעל כראוי אנא הורד את תמונת האתחול עם חתימה נכונה או השבת את האתחול המאומת.
המכשיר שלך תאתחל מחדש תוך 5 שניות -
@שמש-בגבעון בוטלואדר סגור
@אפרים-ד יש מה לעשות?
-
@שמש-בגבעון ניסית לעשות רוט או משהו כזה?
צרבת משהו?@מישהו12 ניסיתי לצרוב
-
@מישהו12 ניסיתי לצרוב
@שמש-בגבעון תצרוב את הגרסה המקורית
תפעיל את הנגן תכנס לאפשרויות מפתחים ותפעיל oem
תכנס לתוכנה של משה144 תלחץ 3 כשגומר תלחץ 2 (לא לצרוב את הבוט) ו 7 להפעלה מחדש -
אני יכול לתת לך שליטה מרחוק שתעשה לי את זה?
-
@שמש-בגבעון תצרוב את הגרסה המקורית
תפעיל את הנגן תכנס לאפשרויות מפתחים ותפעיל oem
תכנס לתוכנה של משה144 תלחץ 3 כשגומר תלחץ 2 (לא לצרוב את הבוט) ו 7 להפעלה מחדש@אפרים-ד אני ניסיתי כמה פעמים והמסך לא נדלק הנגן עצמו נדלק (אני רואה במחשב)
-
@אפרים-ד אני ניסיתי כמה פעמים והמסך לא נדלק הנגן עצמו נדלק (אני רואה במחשב)
@שמש-בגבעון צרבת את כל הגרסה המקורית?
-
@שמש-בגבעון צרבת את כל הגרסה המקורית?
@אפרים-ד אני עכשיו באמצע לצרוב עוד פעם אם זה לא יצליח אני יעדכן כאן
-
לא הסתדר

-
לא הסתדר

@שמש-בגבעון מה כתוב עכשיו במסך?
-
@שמש-בגבעון מה כתוב עכשיו במסך?
@אפרים-ד המסך לא נדלק
-
@למה-באתי הנגן של ה16 שקל זה עם OTG או לא?
עד עכשיו עשיתי אם OTG. -
@למה-באתי הנגן של ה16 שקל זה עם OTG או לא?
עד עכשיו עשיתי אם OTG.@שמש-בגבעון כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@למה-באתי הנגן של ה16 שקל זה עם OTG או לא?
עד עכשיו עשיתי אם OTG.זה אם הOTG
-
@שמש-בגבעון כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@למה-באתי הנגן של ה16 שקל זה עם OTG או לא?
עד עכשיו עשיתי אם OTG.זה אם הOTG
@דובי-ג
אז לא טעיתי אז למה המסך מכובה? -
@אפרים-ד המסך לא נדלק
@שמש-בגבעון יש לך סיכה?
הגרסה שאתה אמור לצרוב
https://drive.google.com/file/d/1N2nCStPsYPTg_pyzuMipTEkzrzeyzSo3/view -
@דובי-ג
אז לא טעיתי אז למה המסך מכובה?@שמש-בגבעון כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@דובי-ג
אז לא טעיתי אז למה המסך מכובה?בדקת אם הOTG עובד לך בנגן עצמו?
או שפשוט תנסה לצרוב גרסא בלי הOTG. -
@שמש-בגבעון יש לך סיכה?
הגרסה שאתה אמור לצרוב
https://drive.google.com/file/d/1N2nCStPsYPTg_pyzuMipTEkzrzeyzSo3/view
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות