בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?
-
@אפרים-ד כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@ezerphone אפליקציית droid info לבדיקת פרטי נגן.
צודק..

-
זה מה שעכשיו עושה לי, 'החבילה יצאה מאזור מדינת המוצא', מישהו יודע בערך עוד כמה זמן זה אמור לבוא אליי??? @למה-באתי
-
הנגן הגיע אלי היום. הוא נראה סבבה לגמרי.
אממ'ה, הוא נכבה לי כל כמה דקות שהוא לא בשימוש, מישהו נתקל בבעיה הזו, הנגן הזה? -
הנגן הגיע אלי היום. הוא נראה סבבה לגמרי.
אממ'ה, הוא נכבה לי כל כמה דקות שהוא לא בשימוש, מישהו נתקל בבעיה הזו, הנגן הזה?@יאיר-דניאל צריך לשנות לו בהגדרות של חיסכון בחשמל וכו'
-
@יאיר-דניאל צריך לשנות לו בהגדרות של חיסכון בחשמל וכו'
@הסקרן לא נראה לי קשור. הבטריה ה מלאה. ולא מצאתי משהו כזה בהגדרות.
-
@הסקרן לא נראה לי קשור. הבטריה ה מלאה. ולא מצאתי משהו כזה בהגדרות.
@יאיר-דניאל אני אומר לך שלי היה אותו בעיה
לא חיסכון אלא משהו בתצוגה או כיבוי אוטומטי
תחפש בהגדרות -
@יאיר-דניאל אני אומר לך שלי היה אותו בעיה
לא חיסכון אלא משהו בתצוגה או כיבוי אוטומטי
תחפש בהגדרות@הסקרן תודה. תוכל לכתוב לי יותר מדוייק מה לשנות בהגדרות?
-
@למה-באתי אני עם הגדרות בעברית
-
@למה-באתי אני עם הגדרות בעברית
@יאיר-דניאל יש שורה אחת בהגדרות שהיא באנגלית
-
@יאיר-דניאל יש שורה אחת בהגדרות שהיא באנגלית
@הסקרן זה?

-
@יאיר-דניאל יש שורה אחת בהגדרות שהיא באנגלית
@הסקרן אה, הבנתי. זה -
ף
תודה! -
@משה-ש כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
הנה הקישור
מצד שני מוכרים את אותו נגן ב - 182 ש"ח, וזה אותו מוכר מה ההסבר בזה? האם התבלבלתי במשהו?זהו????
אין עוד את הנגן ב15.??.....?? -
@משה-ש כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
הנה הקישור
מצד שני מוכרים את אותו נגן ב - 182 ש"ח, וזה אותו מוכר מה ההסבר בזה? האם התבלבלתי במשהו?זהו????
אין עוד את הנגן ב15.??.....??@מגנוס-קרלסן אני לא יודע אבל יש פה לכמה חברה שתי נגנים אם אתה רוצה לקנות אתה יכול ליצור איתי קשר בצ'אט יש לי 2 נגנים אחד בדואר שעדיין לא הוצאתי ואחד אצלי.
-
@מגנוס-קרלסן אני לא יודע אבל יש פה לכמה חברה שתי נגנים אם אתה רוצה לקנות אתה יכול ליצור איתי קשר בצ'אט יש לי 2 נגנים אחד בדואר שעדיין לא הוצאתי ואחד אצלי.
@שמש-בגבעון כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@מגנוס-קרלסן אני לא יודעת אבל יש פה לכמה חברה שתי נגנים אם אתה רוצה לקנות אתה יכול ליצור איתי קשר בצ'אט יש לי 2 נגנים אחד בדואר שעדיין לא הוצאתי ואחד אצלי.
באיזה עיר
אני לא יכול לעשות איתך צ'אט כי את משתמשת חדשה
-
יש מצב שמישהו "בעל נסיון" עושה איזה מדריך קל לרוט והכשרה?
התבלבלתי לגמרי:
ראיתי בפורום 4 גירסאות לצריבה
מה הפשט? -
יש מצב שמישהו "בעל נסיון" עושה איזה מדריך קל לרוט והכשרה?
התבלבלתי לגמרי:
ראיתי בפורום 4 גירסאות לצריבה
מה הפשט?@מיגו-להוציא מצטרף להנ"ל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות