שיתוף | olisqi m303 pro למכירה
-
@טשיקאוור-ניוז כתב בשיתוף | olisqi m303 pro למכירה:
@משה-ש אז לא להמשיך? ואם קובץ אחד לא חולץ?
תמשיך על דיסק אחר.
ליל''ט
-
@משה-ש @למה-באתי היוזר-דאטא שוקל 12 ג'יגה אני לא מעלה אותו
הנה הקישור
https://mitmachim.top/topic/81094/בקשת-מידע-אשכול-גירסאות-לנגנים/35?_=1742421731308 -
@למה-באתי כתב בשיתוף | olisqi m303 pro למכירה:
@משה-ש זה ישקול פי מאה.
הקובץ המקורי שוקל 16 ג'יגה ואחרי החילוץ שלו הוא ישקול גג 4אם הוא בחר באופציה 7 זה ישקול כמעט אותו דבר
@משה-ש כתב בשיתוף | olisqi m303 pro למכירה:
@למה-באתי כתב בשיתוף | olisqi m303 pro למכירה:
@משה-ש זה ישקול פי מאה.
הקובץ המקורי שוקל 16 ג'יגה ואחרי החילוץ שלו הוא ישקול גג 4אם הוא בחר באופציה 7 זה ישקול כמעט אותו דבר
בלי היוזר דאטא זה שוקל משהו כמו 4 ג'יגה.
-
@משה-ש @למה-באתי היוזר-דאטא שוקל 12 ג'יגה אני לא מעלה אותו
הנה הקישור
https://mitmachim.top/topic/81094/בקשת-מידע-אשכול-גירסאות-לנגנים/35?_=1742421731308@טשיקאוור-ניוז כתב בשיתוף | olisqi m303 pro למכירה:
@משה-ש @למה-באתי היוזר-דאטא שוקל 12 ג'יגה אני לא מעלה אותו
הנה הקישור
https://mitmachim.top/topic/81094/בקשת-מידע-אשכול-גירסאות-לנגנים/35?_=1742421731308לא יודע מה איתכם אבל בכל זאת זה עדיין עושה שגיאה של רוט לקריאה בלבד

-
@טשיקאוור-ניוז כתב בשיתוף | olisqi m303 pro למכירה:
@משה-ש @למה-באתי היוזר-דאטא שוקל 12 ג'יגה אני לא מעלה אותו
הנה הקישור
https://mitmachim.top/topic/81094/בקשת-מידע-אשכול-גירסאות-לנגנים/35?_=1742421731308לא יודע מה איתכם אבל בכל זאת זה עדיין עושה שגיאה של רוט לקריאה בלבד

@פראירי צרבת את מה שהעלתי? רום שלם? או רק את הבוט?
-
@פראירי צרבת את מה שהעלתי? רום שלם? או רק את הבוט?
@טשיקאוור-ניוז כתב בשיתוף | olisqi m303 pro למכירה:
@פראירי צרבת את מה שהעלתי? רום שלם? או רק את הבוט?
הכל
-
@טשיקאוור-ניוז כתב בשיתוף | olisqi m303 pro למכירה:
@פראירי צרבת את מה שהעלתי? רום שלם? או רק את הבוט?
הכל
@פראירי לא יודע. מסתבר שאם תצרוב פורמט+הורדה זה ילך לך. אבל בשביל זה תצטרך גם את היוזר דאטא
-
@פראירי לא יודע. מסתבר שאם תצרוב פורמט+הורדה זה ילך לך. אבל בשביל זה תצטרך גם את היוזר דאטא
@טשיקאוור-ניוז כתב בשיתוף | olisqi m303 pro למכירה:
@פראירי לא יודע. מסתבר שאם תצרוב פורמט+הורדה זה ילך לך. אבל בשביל זה תצטרך גם את היוזר דאטא
כן כנראה..
-
@טשיקאוור-ניוז כתב בשיתוף | olisqi m303 pro למכירה:
@פראירי לא יודע. מסתבר שאם תצרוב פורמט+הורדה זה ילך לך. אבל בשביל זה תצטרך גם את היוזר דאטא
כן כנראה..
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@למה-באתי כתב בשיתוף | olisqi m303 pro למכירה:
לי דווקא יש רוט. קריאה וכתיבה.
צרבת גירסה מלאה כולל יוזר דאטה?
בפרמוט+הורדה? -
@למה-באתי יש לך את ה SYSTEMUI.APK ללא סמליל הWIFI ? ניסיתי לערוך אותו כמו איזה מדריך כאן. וזה רק השבית את הממשק. והייתי צריך לצרוב שוב מחדש.
אם אתה יכול להעלות לי אותו, אני מאוד אשמח..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות