בקשת מידע | מהי מדיניות נטפרי בשיחה עם gemini?
-
@י-פל כתב בבקשת מידע | מהי מדיניות נטפרי בשיחה עם gemini?:
@חובבן-מקצועי כתב בבקשת מידע | מהי מדיניות נטפרי בשיחה עם gemini?:
מלא פעמים יוצא לשאול שאלה את ג'מיני, ואז נטפרי חוסמים את השיחה.
אין משהו ברור.
הם הגדירו לרובוט לחסום שם בצורה מאוד אלימה [ההיגיון פשוט: חלק גדול מהסינון מתבסס ע"ז שאתרים בעיתיים לא נפתחים בכלל. אבל הAI הוא תערובת של הכל... אז הם הגדירו ככה את הרובוט]. צריך פשוט לשלוח את השאלה שוב ושוב, ולבסוף לעבור לGPT...זה כמובן לא פתרון מומלץ כלל מצדם כי מי שירצה להגיע למשהו בעיתי ילך לGPT ומה הועילו חכמים בתקנתם
אחושבני שמה שצריך לעשות זה להפעיל את הרובוט המחמיר שלהם על כל אתרי הבינה המלאכותית ובכך לפתוח את כולם, אך בכל פעם שהרובוט יחשוב שהדבר בעיתי, ישלח הדבר למודל בינה מלאכותית שיבדוק (מומלץ מהיר) ובינתיים התגובה תמתין.לכאו' אפ' אם נניח שיהיה 10,000,000 מקרים כאלה בחודש... זה לא יעלה להם יותר מ500 ש"ח
-
@חטח כתב בבקשת מידע | מהי מדיניות נטפרי בשיחה עם gemini?:
@MAKRO כתב בבקשת מידע | מהי מדיניות נטפרי בשיחה עם gemini?:
@מוטי-זהב נראה לי שזה שווה פוסט נפרד לטובת הציבור
יש כבר, תחפש בפרופיל שלי...
נראה לי שהוא לקח את זה מהפוסט שלי....
@מוטי-זהב אני צודק?אכן ממך לקחתי
לא יכולתי לתת קרדיט כי לא זכרתי מי כתב את זה (ולראשונה בדקתי את זה כש@חובבן-מקצועי ביקש) -
@י-פל כתב בבקשת מידע | מהי מדיניות נטפרי בשיחה עם gemini?:
@אלי-ויל כתב בבקשת מידע | מהי מדיניות נטפרי בשיחה עם gemini?:
זה כמובן לא פתרון מומלץ כלל מצדם כי מי שירצה להגיע למשהו בעיתי ילך לGPT ומה הועילו חכמים בתקנתם
גם שם הרובוט מופעל, שם יש להם פחות פאדיחות. לא יודע למה.
@לעכשיו כתב בבקשת מידע | מהי מדיניות נטפרי בשיחה עם gemini?:
לדוגמה-יש לרובוט של נטפרי קטע שאם GPT כותב את המילה "נוספות", הוא חוסם את החצי השני של המילה ועוד שורה ארוכה של איקסים. -
@י-פל כתב בבקשת מידע | מהי מדיניות נטפרי בשיחה עם gemini?:
@אלי-ויל כתב בבקשת מידע | מהי מדיניות נטפרי בשיחה עם gemini?:
זה כמובן לא פתרון מומלץ כלל מצדם כי מי שירצה להגיע למשהו בעיתי ילך לGPT ומה הועילו חכמים בתקנתם
גם שם הרובוט מופעל, שם יש להם פחות פאדיחות. לא יודע למה.
אכן שם זה לא הרובוט המחמיר יותר,
הסיבה לכך שלגמיני הוא מחמיר יותר, זה שאריות מלפני כשנתיים, בזמנו GPT היה עם הגנת בטיחות מובנית משמעותית יותר מבארד.
כרגע הרובוט האוטומטי שמסנן את GPT אינו מספיק ואילו הרובוט האוטומטי שמסנן את גמיני אינו נותן לעבוד עימו כל כך
לפיכך הצעתי לשים על כל הבינה מלאכותית רובוט מחמיר, אך לשלוח את המשפט שבו היה את המילים שהיו בעייתיות בעיני הרובוט האוטומטי לבינה מלאכותית. -
@אלי-ויל כתב בבקשת מידע | מהי מדיניות נטפרי בשיחה עם gemini?:
ואילו הרובוט האוטומטי שמסנן את גמיני אינו נותן לעבוד עימו כל כך
אני כן מצליח לנהל עם גמיני שיחות שלמות, אבל בהחלט זה מרגיז שפתאום נחסמת לך שיחה.
היה יכול להועיל אם היו אומרים מה הרובוט האוטומטי לא אוהב, ובכך להימנע מחסימה מיותרת... (אפשר גם לבקש ברשימות השמורות של גמיני שישמור על כללים כלשהם - כדי שלא ייחסם, אבל שוב, בשביל זה צריך לדעת את הכללים...)
-
@חובבן-מקצועי
לא נתקלתי שהם חוסמים שיחה,
כן נתקלתי שהשאלה לא נשלחת.
כלומר, שהוא כותב: "מומלץ לבדוק את החיבור לאינטרנט ולנסות שוב"ונראה לי שכל פעם שמשולב משהו על יהודים או על חרדים או בית כנסת וכו' זה לא נותן.