המספר הנוסף מישהו פתח פה?
-
אני כרגע עם זה פתוח מה אתה אומר ממש לא
@להבין-ולהשכיל אמר בהמספר הנוסף מישהו פתח פה?:
@tehila אמר בהמספר הנוסף מישהו פתח פה?:
@שמואל המספר הנוסף הוא עדיין בחינם כל עוד שזה רק לקבל או להוציא עד 10 דקות בחודש /10 SMS
ממש ממש לא
זה חינם עד 14 יום, אחר כך תצטרך לשלם.@tehila אמר בהמספר הנוסף מישהו פתח פה?:
אני כרגע עם זה פתוח מה אתה אומר ממש לא
@להבין-ולהשכיל אמר בהמספר הנוסף מישהו פתח פה?:
@tehila אמר בהמספר הנוסף מישהו פתח פה?:
@שמואל המספר הנוסף הוא עדיין בחינם כל עוד שזה רק לקבל או להוציא עד 10 דקות בחודש /10 SMS
ממש ממש לא
זה חינם עד 14 יום, אחר כך תצטרך לשלם.תבדוק שוב ותראה שכתוב לך למעלה שזה תקופת ניסיון....
-
@tehila אמר בהמספר הנוסף מישהו פתח פה?:
יש לי כמה חשבונות כאלו כולם בחינם
אחד לפני 3 חודשים ואחד לפני כמה שנים לא זוכר מתיזה עובד גם על מחשב או רק באנדרואיד
ואם כן אפשר קישור- בתודה מראש -
אחרי כל הדיבובים בנושא זה האם מישהו התנסה בזה האם זה חינם רק לתקופת ניסיון או תשלום חד פעמי וזהו??
-
אחרי כל הדיבובים בנושא זה האם מישהו התנסה בזה האם זה חינם רק לתקופת ניסיון או תשלום חד פעמי וזהו??
@ירושלים-שלי אמר בהמספר הנוסף מישהו פתח פה?:
אחרי כל הדיבובים בנושא זה האם מישהו התנסה בזה האם זה חינם רק לתקופת ניסיון או תשלום חד פעמי וזהו??
חינם ל14 יום.
-
@ירושלים-שלי אמר בהמספר הנוסף מישהו פתח פה?:
אחרי כל הדיבובים בנושא זה האם מישהו התנסה בזה האם זה חינם רק לתקופת ניסיון או תשלום חד פעמי וזהו??
חינם ל14 יום.
@להבין-ולהשכיל ואח"כ מה?? הסים ננעל??
-
@להבין-ולהשכיל ואח"כ מה?? הסים ננעל??
@ירושלים-שלי אמר בהמספר הנוסף מישהו פתח פה?:
@להבין-ולהשכיל ואח"כ מה?? הסים ננעל??
המספר הנוסף זה לא סים
ואחרי 14 נגמר האופציה להישתמש בזה @טכני -
@1divid נתנו פה קישורים לכל מיני כאילו שמוכרים יראו אצלם תמונה של סימים...
-
@1divid נתנו פה קישורים לכל מיני כאילו שמוכרים יראו אצלם תמונה של סימים...
@ירושלים-שלי אמר בהמספר הנוסף מישהו פתח פה?:
@1divid נתנו פה קישורים לכל מיני כאילו שמוכרים יראו אצלם תמונה של סימים...
אין לי כוח לעבור על זה אבל עם זכור לי טוב אז[שאני פתחתי את הנושא הזה]
זה גלש אחכ לחיפוש סימים ברשת ואז...
אבל זה לא קשור למספר הנוסף[שזה בכלל אפליקציה] -
@ירושלים-שלי אמר בהמספר הנוסף מישהו פתח פה?:
@1divid נתנו פה קישורים לכל מיני כאילו שמוכרים יראו אצלם תמונה של סימים...
אין לי כוח לעבור על זה אבל עם זכור לי טוב אז[שאני פתחתי את הנושא הזה]
זה גלש אחכ לחיפוש סימים ברשת ואז...
אבל זה לא קשור למספר הנוסף[שזה בכלל אפליקציה]@1divid הא. אוקי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות