בירור | לגבי אופיס משרד החינוך
-
הגרסה שאפשר לקבל חינם למורים, כוללת את כלי התמלול והGPT שיש רק בגרסה היקרה של אופיס?
-
הגרסה שאפשר לקבל חינם למורים, כוללת את כלי התמלול והGPT שיש רק בגרסה היקרה של אופיס?
@ברווז-הסגול תמלול - כן.
GPT אני לא יודע. -
@ברווז-הסגול
ככל הנראה אין אופציה של GPT.
אם אני זוכרת נכון, היה אפשר להוסיף אותו בתוספות.
באופיס של משרד החינוך, הם השביתו את האופציה של תוספות. החנות לא זמינה. -
והתמלול טוב ומומלץ?
כי היום אני כל פעם מקושש כלים באינטרנט... -
@ברווז-הסגול
ממה שהשתמשתי בו הוא היה בסדר גמור.
אומנם, צריך לעבור עליו לוודא שהוא הבין אותך כראוי, ולא חיבר מילים, או שינה אותם.
אבל בגדול, זה היה נוח ממש. -
שאלה למומחים!
אם אפעיל את האופיס עם השם מתשמש וסיסמה של משרד החינוך, ואז אתחרט, אוכל להפעיל את האופיס חזרה עם הרישיון הקבוע שלי?
או שזה לא יפעל כבר... -
שאלה למומחים!
אם אפעיל את האופיס עם השם מתשמש וסיסמה של משרד החינוך, ואז אתחרט, אוכל להפעיל את האופיס חזרה עם הרישיון הקבוע שלי?
או שזה לא יפעל כבר...@ברווז-הסגול כן, פשוט מנתקים את החשבון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות