לא מצליח להתקין אף תוכנה במחשב
-
@פראסטיק1 אמר בלא מצליח להתקין אף תוכנה במחשב:
@יוסי-מחשבים לא הבנתי אותך בדיוק אבל פתחתי חשבון חדש וזה עדיין לא עובד
התחל>לחפש CMD >להפעיל את התוצאה הראשונה להדביק בחלון השחור את הקוד שהוא כתב>אנטר >לחכות שיגיע למאה אחוז ולהפעיל מחדש
@ישראל-0 אמר בלא מצליח להתקין אף תוכנה במחשב:
@פראסטיק1 אמר בלא מצליח להתקין אף תוכנה במחשב:
@יוסי-מחשבים לא הבנתי אותך בדיוק אבל פתחתי חשבון חדש וזה עדיין לא עובד
התחל>לחפש CMD >להפעיל את התוצאה הראשונה להדביק בחלון השחור את הקוד שהוא כתב>אנטר >לחכות שיגיע למאה אחוז ולהפעיל מחדש
כמובן שלהפעיל כמנהל לחצן ימני\הפעל כמנהל
-
@פראסטיק1 אמר בלא מצליח להתקין אף תוכנה במחשב:
@יוסי-מחשבים לא הבנתי אותך בדיוק אבל פתחתי חשבון חדש וזה עדיין לא עובד
התחל>לחפש CMD >להפעיל את התוצאה הראשונה להדביק בחלון השחור את הקוד שהוא כתב>אנטר >לחכות שיגיע למאה אחוז ולהפעיל מחדש
-
@ישראל-0 @יוסי-מחשבים @shloimy
אני לא מצליח לעשות את זה עשיתי מה שאמרתם אבל זה לא עושה כלום זה ככה:

-
@פראסטיק1 אמר בלא מצליח להתקין אף תוכנה במחשב:
אבל אמרתי שאני לא יכול להפעיל שום דבר כמנהל
מה קורה כשאתה מנסה להפעיל כמנהל?
-
-
-
@משה-מזרחי וואי ל הבנתי כלום
-
@משה-מזרחי לא הבנתי כלום מזה מה תאכלס אני צריך לעשות?
-
@משה-מזרחי וואי ל הבנתי כלום
-
@פראסטיק1 תלחץ על קיצור המקשים מקש ווינדוס + R ותדביק את זה בחלונית שתפתח
regedit.exeלאחר מכן תעשה אישור ואז יפתח לך החלון של הרגיסטרי
יש שורת ניווט למעלה תעשה הדבק של המיקום שהבאתי לך מקודם
כאן

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
