בעיה | נגן אנדרויד לא עובד
-
מחקתי את האפליקצה "מערכת אנדרויד" ומאז נדלק רק הboot logo של הנגן. נסיתי גם לפרמט אותו דרך recavery וזה לא עזר יש למישהוא פיתרון?
-
מחקתי את האפליקצה "מערכת אנדרויד" ומאז נדלק רק הboot logo של הנגן. נסיתי גם לפרמט אותו דרך recavery וזה לא עזר יש למישהוא פיתרון?
@RearmostPant23 כתב בבעיה | נגן אנדרויד לא עוד:
זה לא עזר יש למישהוא פיתרון?
-
לתקן את הכותרת.
-
אני מבין שיש לך רוט. כשעשית רוט גיבית קודם?
אולי יזערו לך לקרוא את הבעיה שאני באמצע להיעזר
https://mitmachim.top/topic/80162/בעיה-שיניתי-משהו-בsystem-והמכשיר-לא-נדלק/44?_=1741782595346 -
-
@RearmostPant23 כתב בבעיה | נגן אנדרויד לא עוד:
זה לא עזר יש למישהוא פיתרון?
-
לתקן את הכותרת.
-
אני מבין שיש לך רוט. כשעשית רוט גיבית קודם?
אולי יזערו לך לקרוא את הבעיה שאני באמצע להיעזר
https://mitmachim.top/topic/80162/בעיה-שיניתי-משהו-בsystem-והמכשיר-לא-נדלק/44?_=1741782595346 -
-
מחקתי את האפליקצה "מערכת אנדרויד" ומאז נדלק רק הboot logo של הנגן. נסיתי גם לפרמט אותו דרך recavery וזה לא עזר יש למישהוא פיתרון?
@RearmostPant23 כתב בבעיה | נגן אנדרויד לא עוד:
מחקתי את האפליקצה "מערכת אנדרויד" ומאז נדלק רק הboot logo של הנגן. נסיתי גם לפרמט אותו דרך recavery וזה לא עזר יש למישהוא פיתרון?
רק צריבת קושחה מקורית
-
@RearmostPant23 כתב בבעיה | נגן אנדרויד לא עוד:
מחקתי את האפליקצה "מערכת אנדרויד" ומאז נדלק רק הboot logo של הנגן. נסיתי גם לפרמט אותו דרך recavery וזה לא עזר יש למישהוא פיתרון?
רק צריבת קושחה מקורית
@מישהו12 זה כל מה שידוע לי על המחשיר IMG_20250312_224514.jpg ומה שאצלחתי להכנס למrecavery זה אמרתי אולי יעבוד אולי לא
-
@RearmostPant23 כתב בבעיה | נגן אנדרויד לא עוד:
מחקתי את האפליקצה "מערכת אנדרויד" ומאז נדלק רק הboot logo של הנגן. נסיתי גם לפרמט אותו דרך recavery וזה לא עזר יש למישהוא פיתרון?
רק צריבת קושחה מקורית
@מישהו12 אולי אתה יודע איפה אני מסיג גירסה שמתאימה למחשיר הזה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות