בקשת מידע | כונן wd ultrastar 16 tb
-
יש לי כונן wd ultrastar 16 tb sas חדש לחלוטין השאלה היא האם להתייאש ממנו בגלל שלא הצלחתי למצוא לו מתאם rad controller או שלמישהו יש פיתרון עבורי
(מידע אפילו לקנות אותו בחצי מחיר פשוט חבל לי עליו)
זה היה אמור להיות מותקן למערכת ישיבתית במחשב נייח אבל לא הצלחתי בשום אופן למצוא בקר שגם מתאים וגם שומר על העברה של 12gb/s ולא 6...
https://photos.app.goo.gl/zYQ8o63pMkuPKBou9 -
יש לי כונן wd ultrastar 16 tb sas חדש לחלוטין השאלה היא האם להתייאש ממנו בגלל שלא הצלחתי למצוא לו מתאם rad controller או שלמישהו יש פיתרון עבורי
(מידע אפילו לקנות אותו בחצי מחיר פשוט חבל לי עליו)
זה היה אמור להיות מותקן למערכת ישיבתית במחשב נייח אבל לא הצלחתי בשום אופן למצוא בקר שגם מתאים וגם שומר על העברה של 12gb/s ולא 6...
https://photos.app.goo.gl/zYQ8o63pMkuPKBou9@דובי-ג כתב בבקשת מידע | כונן wd ultrastar 16 tb:
אבל לא הצלחתי בשום אופן למצוא בקר שגם מתאים וגם שומר על העברה של 12gb/s
ניסית עם PCIe SAS Controller?
-
@דובי-ג כתב בבקשת מידע | כונן wd ultrastar 16 tb:
אבל לא הצלחתי בשום אופן למצוא בקר שגם מתאים וגם שומר על העברה של 12gb/s
ניסית עם PCIe SAS Controller?
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | כונן wd ultrastar 16 tb:
@דובי-ג כתב בבקשת מידע | כונן wd ultrastar 16 tb:
אבל לא הצלחתי בשום אופן למצוא בקר שגם מתאים וגם שומר על העברה של 12gb/s
ניסית עם PCIe SAS Controller?
אשמח שתכתוב דגם ספציפי
ניסיתי הרבה אפשרויות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות