בקשת מידע | עוצמת השמע נמוכה בנייד בן כמה שנים
-
יש לי מחשב נייד לנובו X230 כמה שנים, המחשב עובד מעולה, רק עוצמת השמע פחתה עם הזמן.
יש דרך לנסות להגביר את השמע ברמקול?
תודה רבה -
יש לי מחשב נייד לנובו X230 כמה שנים, המחשב עובד מעולה, רק עוצמת השמע פחתה עם הזמן.
יש דרך לנסות להגביר את השמע ברמקול?
תודה רבה@חושב-שחושב כתב בבקשת מידע | עוצמת השמע נמוכה בנייד בן כמה שנים:
יש לי מחשב נייד לנובו X230 כמה שנים, המחשב עובד מעולה, רק עוצמת השמע פחתה עם הזמן.
יש דרך לנסות להגביר את השמע ברמקול?
תודה רבהכדאי לנסות לנקות את היציאות של השמע
-
@חושב-שחושב כתב בבקשת מידע | עוצמת השמע נמוכה בנייד בן כמה שנים:
יש לי מחשב נייד לנובו X230 כמה שנים, המחשב עובד מעולה, רק עוצמת השמע פחתה עם הזמן.
יש דרך לנסות להגביר את השמע ברמקול?
תודה רבהכדאי לנסות לנקות את היציאות של השמע
@מיגו-להוציא
תודה רבה אני יבדוק אם זה יעזור
יש למישהו עוד רעינות לאיפוס - איתחול הרמקול של המחשב? -
@מיגו-להוציא
תודה רבה אני יבדוק אם זה יעזור
יש למישהו עוד רעינות לאיפוס - איתחול הרמקול של המחשב?@חושב-שחושב כתב בבקשת מידע | עוצמת השמע נמוכה בנייד בן כמה שנים:
@מיגו-להוציא
תודה רבה אני יבדוק אם זה יעזור
יש למישהו עוד רעינות לאיפוס - איתחול הרמקול של המחשב?אתה יכול לבדוק עם דיסק טכנאים אם המצב משתפר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות