מדריך | התקנת דרייברים ידנית
-
הרבה אנשים פנו אלי איך אני מתקין את הדרייברים ש @משה-144 הביא לווינדוס 11 להתקנת דרייברים ידנית אז נעשה פה מדריך קצרצר..
המדריך מתאים לכל הדרייברים שמיודעים להתקנה ידנית ולא רק לדרייברים הספציפים האלו.אז דבר ראשון פותחים את מנהל ההתקנים

ואז לוחצים על הוסף מנהלי התקן:

לוחצים על הבא ואז זה מראה שזה מתקין. וזהו. מותקנים אצלך דרייברים.
עולה חלון כזה. וכאן צריכים לבחור את מיקום הדרייברים שאתם מעוניין להתקין

בהצלחה רבה.
גם מדריך זה נעשה עבור אנשים שממש מתחילים בענייני טכנולוגיה ומחשבים
-
ל למה באתי התייחס לנושא זה ב
-
א אלישי העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מדריכים - אנדרואיד ב-
-
ע עעע התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות