פתרון פשוט לחסימת אינטרנט בקוד.
-
אני רואה הרבה ששואלים איך אפשר לחסום אינטרנט עם קוד.
הנה לכם פתרון פשוט לגמרי.
מה שדרוש לכם הוא תכנת איסט נוד 32.
נכנסים להגדרות מתקדמות. לחצו על לשונית > אינטרנט ודוא"ל, > הגנת גישה לאינטרנט. >ניהול כתובות url > ערוך>.
כעת יש לפתוח את רשימת כתובות חסומות, ולהכניס * במקום כתובת. ולאשר...
זהו. כל הכתובות חסומות.
כעת יש להגדיר סיסמא לeset.
הגדרות מתקדמות>ממשק משתמש>הגדרות גישה.
המחשב חסום.
אבל עם סיסמא הוא נפתח.
@ESET@פלורידה אמר בפתרון פשוט לחסימת אינטרנט בקוד.:
אני רואה הרבה ששואלים איך אפשר לחסום אינטרנט עם קוד.
הנה לכם פתרון פשוט לגמרי.
מה שדרוש לכם הוא תכנת איסט נוד 32.
נכנסים להגדרות מתקדמות. לחצו על לשונית > אינטרנט ודוא"ל, > הגנת גישה לאינטרנט. >ניהול כתובות url > ערוך>.
כעת יש לפתוח את רשימת כתובות חסומות, ולהכניס * במקום כתובת. ולאשר...
זהו. כל הכתובות חסומות.
כעת יש להגדיר סיסמא לeset.
הגדרות מתקדמות>ממשק משתמש>הגדרות גישה.
המחשב חסום.
אבל עם סיסמא הוא נפתח.
@ESETניסיתי את הרעיון- לא עבד לי המשיך לגלוש לי באדג'י רגיל-עשיתי חיפוש והוא עבד
מצו"ב צילו"מ

בתודה מראש -
@פלורידה אמר בפתרון פשוט לחסימת אינטרנט בקוד.:
אני רואה הרבה ששואלים איך אפשר לחסום אינטרנט עם קוד.
הנה לכם פתרון פשוט לגמרי.
מה שדרוש לכם הוא תכנת איסט נוד 32.
נכנסים להגדרות מתקדמות. לחצו על לשונית > אינטרנט ודוא"ל, > הגנת גישה לאינטרנט. >ניהול כתובות url > ערוך>.
כעת יש לפתוח את רשימת כתובות חסומות, ולהכניס * במקום כתובת. ולאשר...
זהו. כל הכתובות חסומות.
כעת יש להגדיר סיסמא לeset.
הגדרות מתקדמות>ממשק משתמש>הגדרות גישה.
המחשב חסום.
אבל עם סיסמא הוא נפתח.
@ESETניסיתי את הרעיון- לא עבד לי המשיך לגלוש לי באדג'י רגיל-עשיתי חיפוש והוא עבד
מצו"ב צילו"מ

בתודה מראש@MERS אולי תמונות יעזרו:
כנס ל"הגדרות מתקדמות" תוכל להכנס ע"י מקש F5
לחץ על "אינטרנט ודוא"ל" ואז בחר ב"הגנת גישה לאינטרנט"
לחץ על "ניהול כתובות URL":

לחץ על "ערוך":

בחלון שפתח בחר ב"רשימת כתובות חסומות" ולחץ על "ערוך":

בחלון שנפתח לחץ על "הוסף":

הזן בשורה * (כוכבית) ולחץ על "אישור":

המשך לבחור ב"אישור" עד לסגירת ההגדרות -
@MERS אולי תמונות יעזרו:
כנס ל"הגדרות מתקדמות" תוכל להכנס ע"י מקש F5
לחץ על "אינטרנט ודוא"ל" ואז בחר ב"הגנת גישה לאינטרנט"
לחץ על "ניהול כתובות URL":

לחץ על "ערוך":

בחלון שפתח בחר ב"רשימת כתובות חסומות" ולחץ על "ערוך":

בחלון שנפתח לחץ על "הוסף":

הזן בשורה * (כוכבית) ולחץ על "אישור":

המשך לבחור ב"אישור" עד לסגירת ההגדרות@יוסי-מחשבים אמר בפתרון פשוט לחסימת אינטרנט בקוד.:
@MERS אולי תמונות יעזרו:
כנס ל"הגדרות מתקדמות" תוכל להכנס ע"י מקש F5
לחץ על "אינטרנט ודוא"ל" ואז בחר ב"הגנת גישה לאינטרנט"
לחץ על "ניהול כתובות URL":

לחץ על "ערוך":

בחלון שפתח בחר ב"רשימת כתובות חסומות" ולחץ על "ערוך":

בחלון שנפתח לחץ על "הוסף":

הזן בשורה * (כוכבית) ולחץ על "אישור":

המשך לבחור ב"אישור" עד לסגירת ההגדרותהתבלבלתי רשמתי את ה-* בטעות בשם הרשימה ולא הוספתי שום כתובת כנראה שאני עייף מידי,
יישר כח גדול וסליחה על הטרחה והבלבול -
אני רואה הרבה ששואלים איך אפשר לחסום אינטרנט עם קוד.
הנה לכם פתרון פשוט לגמרי.
מה שדרוש לכם הוא תכנת איסט נוד 32.
נכנסים להגדרות מתקדמות. לחצו על לשונית > אינטרנט ודוא"ל, > הגנת גישה לאינטרנט. >ניהול כתובות url > ערוך>.
כעת יש לפתוח את רשימת כתובות חסומות, ולהכניס * במקום כתובת. ולאשר...
זהו. כל הכתובות חסומות.
כעת יש להגדיר סיסמא לeset.
הגדרות מתקדמות>ממשק משתמש>הגדרות גישה.
המחשב חסום.
אבל עם סיסמא הוא נפתח.
@ESET -
@פלורידה אבל עכשיו כל פעם שרוצים לפתוח צריך ליכנס לכל ההגדרות האלו?
אין איזה משהו בהגדרות שיבקש את סיסמת הניהול בכניסה לאינטרנט?@חיים-כהן-1 יש כאן בפורום משהו שנראה לי יותר טוב תוכנה פשוטה לחסימת אינטרנט ב 3 אפשרויות
- דרך חסימת הרשת
- דרך DNS
- דרך חומת האש
זה התוכנה NetDisabler.zip
ניתן להגדיר סיסמה בהגדרות [menu\ set password]
קרדיט ל @יוסי-מחשבים כאן
-
@פלורידה אבל עכשיו כל פעם שרוצים לפתוח צריך ליכנס לכל ההגדרות האלו?
אין איזה משהו בהגדרות שיבקש את סיסמת הניהול בכניסה לאינטרנט? -
@חיים-כהן-1 אולי @eset הגאון שלנו יודע איך עושים פקודות מאקרו באיסט.
הוא פעם פירק את התוכנה הזו.
אם יש דרך כלשהי. אפשר לעשות את זה בפקודות מאקרו@פלורידה אמר בפתרון פשוט לחסימת אינטרנט בקוד.:
@חיים-כהן-1 אולי @eset הגאון שלנו יודע איך עושים פקודות מאקרו באיסט.
הוא פעם פירק את התוכנה הזו.
אם יש דרך כלשהי. אפשר לעשות את זה בפקודות מאקרומתי פירקתי?
-
@פלורידה אמר בפתרון פשוט לחסימת אינטרנט בקוד.:
@חיים-כהן-1 אולי @eset הגאון שלנו יודע איך עושים פקודות מאקרו באיסט.
הוא פעם פירק את התוכנה הזו.
אם יש דרך כלשהי. אפשר לעשות את זה בפקודות מאקרומתי פירקתי?
-
ח חראשו התייחס לנושא זה ב
-
א אביעד התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות