סקר | סקר ובקשה לאינפורמציה כללית יוניהרץ
-
@DANIEL-4
ג'לי סטאר
א. מעולה מאוד
ב. מעולה
ג. בטריה לא מספיקה ליום שלם, אבל אולי זה בגלל שהוא חיה של מכשיר...
ד. כרגע מעולה (מכשיר בן שנה וחצי, כרגע ללא שום תיקון)
@kasnik כתב בסקר | סקר ובקשה לאינפורמציה כללית יוניהרץ:
@DANIEL-4
ג'לי סטאר
א. מעולה מאוד
ב. מעולה
ג. בטריה לא מספיקה ליום שלם, אבל אולי זה בגלל שהוא חיה של מכשיר...
ד. כרגע מעולה (מכשיר בן שנה וחצי, כרגע ללא שום תיקון)
צריך לפרט
במכשיר אצלי גילי סטאר- כאשר אתה שם על רמקול לא שומעים אותך טוב
זה הכי מציק לי
עדיין לא בדקתי את זה בגילי מקס
- נפל המכשיר כמה פעמים ולכן מקש הווליום העליון נדפק
היה צריך לפתוח את המכשיר כדי לסדר את זה בקומבינה
חוץ מזה מרוצה מאוד
בטריה לא מספיקה ליום שלם, אבל אולי זה בגלל שהוא חיה של מכשיר...
תלוי לפי שימוש
אם אינטרנט/ בלי אינטרנט
הרבה שיחות / רגיל
וכו' - כאשר אתה שם על רמקול לא שומעים אותך טוב
-
@kasnik כתב בסקר | סקר ובקשה לאינפורמציה כללית יוניהרץ:
@DANIEL-4
ג'לי סטאר
א. מעולה מאוד
ב. מעולה
ג. בטריה לא מספיקה ליום שלם, אבל אולי זה בגלל שהוא חיה של מכשיר...
ד. כרגע מעולה (מכשיר בן שנה וחצי, כרגע ללא שום תיקון)
צריך לפרט
במכשיר אצלי גילי סטאר- כאשר אתה שם על רמקול לא שומעים אותך טוב
זה הכי מציק לי
עדיין לא בדקתי את זה בגילי מקס
- נפל המכשיר כמה פעמים ולכן מקש הווליום העליון נדפק
היה צריך לפתוח את המכשיר כדי לסדר את זה בקומבינה
חוץ מזה מרוצה מאוד
בטריה לא מספיקה ליום שלם, אבל אולי זה בגלל שהוא חיה של מכשיר...
תלוי לפי שימוש
אם אינטרנט/ בלי אינטרנט
הרבה שיחות / רגיל
וכו' - כאשר אתה שם על רמקול לא שומעים אותך טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות