בקשה | האם ניתן בחצי טאץ לגרום לאפלקציה שתמיד תעבוד?
-
תגובה: בירור | פלאש בצילצול בשיאומי f21pro
מצאתי כאן מישו שהעלה אפלקציה של הבהוב פנס כאשר נכנסת שיחה, אהבתי מאוד אך שהיא עובדת! הבעיה שכאשר סוגרים את כל המשימות אז אין הבהוב פנס כאשר מקבלים שיחה.
האם יש אופציה לשנות בהגדרות או באפשריות מפתחים - שהאפלקציה תמיד תעבוד ברקע? (זה יבא על חשבון הסוללה אבל לפחות יהיה הבהוב פנס כשיחה נכנסת)
תודה לעוזרים!
-
תגובה: בירור | פלאש בצילצול בשיאומי f21pro
מצאתי כאן מישו שהעלה אפלקציה של הבהוב פנס כאשר נכנסת שיחה, אהבתי מאוד אך שהיא עובדת! הבעיה שכאשר סוגרים את כל המשימות אז אין הבהוב פנס כאשר מקבלים שיחה.
האם יש אופציה לשנות בהגדרות או באפשריות מפתחים - שהאפלקציה תמיד תעבוד ברקע? (זה יבא על חשבון הסוללה אבל לפחות יהיה הבהוב פנס כשיחה נכנסת)
תודה לעוזרים!
@oshrie565 יש לך רוט?
אם כן זה אפשרי -
תגובה: בירור | פלאש בצילצול בשיאומי f21pro
מצאתי כאן מישו שהעלה אפלקציה של הבהוב פנס כאשר נכנסת שיחה, אהבתי מאוד אך שהיא עובדת! הבעיה שכאשר סוגרים את כל המשימות אז אין הבהוב פנס כאשר מקבלים שיחה.
האם יש אופציה לשנות בהגדרות או באפשריות מפתחים - שהאפלקציה תמיד תעבוד ברקע? (זה יבא על חשבון הסוללה אבל לפחות יהיה הבהוב פנס כשיחה נכנסת)
תודה לעוזרים!
@oshrie565
אם יש לך רוט תהפוך את האפליקציה לאפליקצית מערכת(תעשה חיפש בפורום להדרכה) וזה אמור לעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות