בקשה | גרסה לנגן M9
-
אשמח למי שיוכל להעלות א הגרסה (רום מלא) כיון שאני גיביתי את הגרסה וכאשר המכשיר נכנס לבריק הוא לא יצא ממנו וזה מה שכתב

אע"פ שלכאורה הכל תואם...
@MAD @שניאור-שמח @למה-באתי
בתודה. -
@דובי-ג
להוריד כוכביות נראה לי שזה זה אבל לא בטוח
https://send.magicode.me/send-file/*********file/427ff578b3eb291c5214fc0c1dd81a4b818356ee/view@MAD כתב בבקשה | גרסה לנגן M9:
@דובי-ג
להוריד כוכביות נראה לי שזה זה אבל לא בטוח
https://send.magicode.me/send-file/*********file/427ff578b3eb291c5214fc0c1dd81a4b818356ee/viewאשמח שתעלה את זה לדרייב כיון שאני לא יכול להכנס בגלל שבזק חוסם את האפשרות...
-
@MAD כתב בבקשה | גרסה לנגן M9:
@דובי-ג
להוריד כוכביות נראה לי שזה זה אבל לא בטוח
https://send.magicode.me/send-file/*********file/427ff578b3eb291c5214fc0c1dd81a4b818356ee/viewאשמח שתעלה את זה לדרייב כיון שאני לא יכול להכנס בגלל שבזק חוסם את האפשרות...
-
-
-
@MAD כתב בבקשה | גרסה לנגן M9:
@דובי-ג
https://drive.google.com/file/***d/1-3Ypt-44OcpE_jTz6LdoUw-XDu1YA6O8/view?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/***d/1OFUlcc7N2VDRU309A5ddxPFOxem8gwE9/view?usp=sharing
תוריד ואני אמחק
יקח לי בערך חצי שעה (האינטרנט אצלי כרגע לא חזק) ואח"כ תוכל למחוק
תודה רבה על העזרה!
-
-
@MAD לצערי לא עובד

כמו שניתן לראות זה לא הסקאטר התואם אפילו ובכלל בלי יוזר דאטה...
5735 זה הסקאטר ככה כתבו בפורום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות