דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!

שיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
180 פוסטים 36 כותבים 14.6k צפיות 33 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אליהו הלל

    @אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:

    לא תקין הקישור. [גם בלי כוכביות, תעלה למגיקוד או דרייב]

    עדכנתי את הקישור ונראה לי שעובד תעדכן בבקשה אם הצלחת להוריד

    א מנותק
    א מנותק
    אלף שין
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #144

    @אליהו-הלל
    תודה הצלחתי להוריד
    איפה התוכנה צריכה לשבת, והיכן בדיוק הספרים צריכים להיות? [אולי פשוט תוסיף אפשרות הגדרה למיקום הספרים]

    המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אלף שין

      @אליהו-הלל
      תודה הצלחתי להוריד
      איפה התוכנה צריכה לשבת, והיכן בדיוק הספרים צריכים להיות? [אולי פשוט תוסיף אפשרות הגדרה למיקום הספרים]

      א מחובר
      א מחובר
      אליהו הלל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #145

      @אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:

      @אליהו-הלל
      תודה הצלחתי להוריד
      איפה התוכנה צריכה לשבת, והיכן בדיוק הספרים צריכים להיות? [אולי פשוט תוסיף אפשרות הגדרה למיקום הספרים]

      פשוט מאד התוכנה יכולה לשבת איפה שתרצה זוהי תוכנה ניידת והספרים כבר כתבתי בפוסט הראשון שצריכים להיות איפה שאתה שמת אותם בכונן כלומר

      D:\HebrewBooks

      בתוך התיקייה שלהם שזה אומר לא לעשות כלום אלא פשוט לחבר את הכונן להפעיל את התוכנה והכל אמור לעבוד אשמח להערות תגובות אפשרויות נוספות שיש לאנשים להציע

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אליהו הלל

        @אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:

        @אליהו-הלל
        תודה הצלחתי להוריד
        איפה התוכנה צריכה לשבת, והיכן בדיוק הספרים צריכים להיות? [אולי פשוט תוסיף אפשרות הגדרה למיקום הספרים]

        פשוט מאד התוכנה יכולה לשבת איפה שתרצה זוהי תוכנה ניידת והספרים כבר כתבתי בפוסט הראשון שצריכים להיות איפה שאתה שמת אותם בכונן כלומר

        D:\HebrewBooks

        בתוך התיקייה שלהם שזה אומר לא לעשות כלום אלא פשוט לחבר את הכונן להפעיל את התוכנה והכל אמור לעבוד אשמח להערות תגובות אפשרויות נוספות שיש לאנשים להציע

        א מנותק
        א מנותק
        אלף שין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #146

        @אליהו-הלל
        לא עובד לי
        אולי תעלה פה את הקוד של התוכנה ואבדוק אותה?

        המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלף שין

          @אליהו-הלל
          לא עובד לי
          אולי תעלה פה את הקוד של התוכנה ואבדוק אותה?

          א מחובר
          א מחובר
          אליהו הלל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #147

          @אלף-שין
          מה בדיוק לא עובד לא נפתח התוכנה או שנפתח ולא מוצג הספרים

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אליהו הלל

            @אלף-שין
            מה בדיוק לא עובד לא נפתח התוכנה או שנפתח ולא מוצג הספרים

            א מנותק
            א מנותק
            אלף שין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #148

            @אליהו-הלל
            נפתח ולא מוצג

            המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אלף שין

              @אליהו-הלל
              נפתח ולא מוצג

              א מחובר
              א מחובר
              אליהו הלל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #149

              @אלף-שין
              האם חיברת את הכונן של הספרים וזה בתיקיית היברו בוקס / בוקס כי כך זה מוגדר
              אבל אני ינסה לבדוק במחשב אחר קודם אם זה עובד ואני יגיד לך מה הבעיה

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אליהו הלל

                @אלף-שין
                האם חיברת את הכונן של הספרים וזה בתיקיית היברו בוקס / בוקס כי כך זה מוגדר
                אבל אני ינסה לבדוק במחשב אחר קודם אם זה עובד ואני יגיד לך מה הבעיה

                א מנותק
                א מנותק
                אלף שין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #150

                @אליהו-הלל כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:

                האם חיברת את הכונן של הספרים וזה בתיקיית היברו בוקס / בוקס כי כך זה מוגדר

                כן ולא עבד.

                המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מומחה123
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה123
                  #151

                  מסכנים כל אלו שנכנסים לפורום ומנסים להירשם להזמנה המרוכזת...
                  אולי תפתחו נושא חדש על התוכנה?

                  נ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  4
                  • מ מומחה123

                    מסכנים כל אלו שנכנסים לפורום ומנסים להירשם להזמנה המרוכזת...
                    אולי תפתחו נושא חדש על התוכנה?

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נמס_בגשם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #152
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • I I believe התייחס לנושא זה
                    • מ מומחה123

                      מסכנים כל אלו שנכנסים לפורום ומנסים להירשם להזמנה המרוכזת...
                      אולי תפתחו נושא חדש על התוכנה?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אלף שין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי אלף שין
                      #153

                      @מומחה123 @מתכנת-חובב
                      עדכון: הגיעו כוננים חדשים לחנות!
                      ניתן לקנות באותו מחיר שציינתי. [לדוגמא 1 טרה 319 ש"ח]

                      {אני לא מרוויח כלום מהמכירה ואין לי שום קשר למוכר, זה פשוט הסכם שעשיתי איתו לטובת הציבור 'שלנו', אם מישהוא מוצא זול יותר או אפילו רק מחיר דומה שיעדכן!}

                      המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                      מתכנת חובבמ מ יאיר דניאלי 3 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • א אלף שין

                        @מומחה123 @מתכנת-חובב
                        עדכון: הגיעו כוננים חדשים לחנות!
                        ניתן לקנות באותו מחיר שציינתי. [לדוגמא 1 טרה 319 ש"ח]

                        {אני לא מרוויח כלום מהמכירה ואין לי שום קשר למוכר, זה פשוט הסכם שעשיתי איתו לטובת הציבור 'שלנו', אם מישהוא מוצא זול יותר או אפילו רק מחיר דומה שיעדכן!}

                        מתכנת חובבמ מנותק
                        מתכנת חובבמ מנותק
                        מתכנת חובב
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #154

                        @אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:

                        ניתן לקנות באותו מחיר שציינתי. [לדוגמא 1 טרה 319 ש"ח]

                        זה HDD? חברה? דגם?

                        צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                          @אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:

                          ניתן לקנות באותו מחיר שציינתי. [לדוגמא 1 טרה 319 ש"ח]

                          זה HDD? חברה? דגם?

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אלף שין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אלף שין
                          #155

                          @מתכנת-חובב
                          SSD
                          לנובו PS8
                          הכי קטן שיש בשוק של טרה 1-4
                          וכמעט הכי מהיר שיש
                          אמין מאד

                          המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                          מתכנת חובבמ דאבלד 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • א אלף שין

                            @מתכנת-חובב
                            SSD
                            לנובו PS8
                            הכי קטן שיש בשוק של טרה 1-4
                            וכמעט הכי מהיר שיש
                            אמין מאד

                            מתכנת חובבמ מנותק
                            מתכנת חובבמ מנותק
                            מתכנת חובב
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #156

                            @אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:

                            @מתכנת-חובב
                            SSD
                            לנובו PS8
                            הכי קטן שיש בשוק של טרה 1-4
                            וכמעט הכי מהיר שיש
                            אמין מאד

                            כמה עולה 4 טרה?

                            צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                              @אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:

                              @מתכנת-חובב
                              SSD
                              לנובו PS8
                              הכי קטן שיש בשוק של טרה 1-4
                              וכמעט הכי מהיר שיש
                              אמין מאד

                              כמה עולה 4 טרה?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אלף שין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #157

                              @מתכנת-חובב
                              תשאל אותם ['שי דיגיטל']
                              הנה המספר של החנות 039504444
                              רחוב אור החיים 20 מודיעין עילית

                              המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                              צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אלף שין

                                @מתכנת-חובב
                                תשאל אותם ['שי דיגיטל']
                                הנה המספר של החנות 039504444
                                רחוב אור החיים 20 מודיעין עילית

                                צבי דורש ציוןצ מחובר
                                צבי דורש ציוןצ מחובר
                                צבי דורש ציון
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #158

                                @אלף-שין צריך לומר להם ששלחת או משהו?

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                                  @אלף-שין צריך לומר להם ששלחת או משהו?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אלף שין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #159

                                  @צבי-דורש-ציון
                                  אני לא בטוח
                                  ליתר ביטחון
                                  אם תגיד להם שאתה מגיע בגלל 'ההזמנה המרוכזת'
                                  זה וודאי מספיק לקבל את ההנחה....

                                  המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אלף שין

                                    @מתכנת-חובב
                                    SSD
                                    לנובו PS8
                                    הכי קטן שיש בשוק של טרה 1-4
                                    וכמעט הכי מהיר שיש
                                    אמין מאד

                                    דאבלד מנותק
                                    דאבלד מנותק
                                    דאבל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #160

                                    @אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:

                                    @מתכנת-חובב
                                    SSD
                                    לנובו PS8
                                    הכי קטן שיש בשוק של טרה 1-4
                                    וכמעט הכי מהיר שיש
                                    אמין מאד

                                    יש לך אותו? אתה יכול להראות לי דוח סמארט?

                                    arcivaty@gmail.com

                                    א יאיר דניאלי א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דאבלד דאבל

                                      @אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:

                                      @מתכנת-חובב
                                      SSD
                                      לנובו PS8
                                      הכי קטן שיש בשוק של טרה 1-4
                                      וכמעט הכי מהיר שיש
                                      אמין מאד

                                      יש לך אותו? אתה יכול להראות לי דוח סמארט?

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אלף שין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #161

                                      @דאבל
                                      לי אישית אין [זה אצל המתכנת שעובד עליו]
                                      אבל יש כאן רבים שקנו
                                      נפנה את הבקשה אליהם.....

                                      אם לא יענו תבקש מהמוכר שם שישלח לך במייל

                                      המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אלף שין

                                        @מומחה123 @מתכנת-חובב
                                        עדכון: הגיעו כוננים חדשים לחנות!
                                        ניתן לקנות באותו מחיר שציינתי. [לדוגמא 1 טרה 319 ש"ח]

                                        {אני לא מרוויח כלום מהמכירה ואין לי שום קשר למוכר, זה פשוט הסכם שעשיתי איתו לטובת הציבור 'שלנו', אם מישהוא מוצא זול יותר או אפילו רק מחיר דומה שיעדכן!}

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        משה ברוך 00
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #162

                                        @אלף-שין 2טרה כמה עולה?

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דאבלד דאבל

                                          @אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:

                                          @מתכנת-חובב
                                          SSD
                                          לנובו PS8
                                          הכי קטן שיש בשוק של טרה 1-4
                                          וכמעט הכי מהיר שיש
                                          אמין מאד

                                          יש לך אותו? אתה יכול להראות לי דוח סמארט?

                                          יאיר דניאלי מנותק
                                          יאיר דניאלי מנותק
                                          יאיר דניאל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #163

                                          @דאבל כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:

                                          יש לך אותו? אתה יכול להראות לי דוח סמארט?

                                          איך מפיקים אותו? אני יעלה.

                                          yyrdnyl11@gmail.com

                                          דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר