בעיה | יאנג על 'מצב בטוח' - מה עושים?
-
הדלקתי את הפלאפון כרגיל אחרי שבת ופתאום אני רואה שחלק מהאפליקציות נעלמו (מקווה שלא נמחק
) וגם השתנה הסדר שלהם בתצוגה ובתחתית המסך כתוב: מצב בטוח
מצורף צילומסך:

מה זה אומר?
ואיך אני מבטלת את זה ומחזירה למצב הקודם??
תודה@Racheliii כתב בבעיה | יאנג על 'מצב בטוח' - מה עושים?:
הדלקתי את הפלאפון כרגיל אחרי שבת ופתאום אני רואה שחלק מהאפליקציות נעלמו (מקווה שלא נמחק
) וגם השתנה הסדר שלהם בתצוגה ובתחתית המסך כתוב: מצב בטוח
מצורף צילומסך:

מה זה אומר?
ואיך אני מבטלת את זה ומחזירה למצב הקודם??
תודהמפעלים מחדש את המכשיר..
מצב בטוח זה מצב שבו רואים רק את האליקציות מערכת שהגיעו עם המכשיר ולא כל האפליקציות שעודכנו אח''כ.
-
@Racheliii כתב בבעיה | יאנג על 'מצב בטוח' - מה עושים?:
הדלקתי את הפלאפון כרגיל אחרי שבת ופתאום אני רואה שחלק מהאפליקציות נעלמו (מקווה שלא נמחק
) וגם השתנה הסדר שלהם בתצוגה ובתחתית המסך כתוב: מצב בטוח
מצורף צילומסך:

מה זה אומר?
ואיך אני מבטלת את זה ומחזירה למצב הקודם??
תודהמפעלים מחדש את המכשיר..
מצב בטוח זה מצב שבו רואים רק את האליקציות מערכת שהגיעו עם המכשיר ולא כל האפליקציות שעודכנו אח''כ.
-
@Racheliii כתב בבעיה | יאנג על 'מצב בטוח' - מה עושים?:
הדלקתי את הפלאפון כרגיל אחרי שבת ופתאום אני רואה שחלק מהאפליקציות נעלמו (מקווה שלא נמחק
) וגם השתנה הסדר שלהם בתצוגה ובתחתית המסך כתוב: מצב בטוח
מצורף צילומסך:

מה זה אומר?
ואיך אני מבטלת את זה ומחזירה למצב הקודם??
תודהמפעלים מחדש את המכשיר..
מצב בטוח זה מצב שבו רואים רק את האליקציות מערכת שהגיעו עם המכשיר ולא כל האפליקציות שעודכנו אח''כ.
-
@למה-באתי כתב בבעיה | יאנג על 'מצב בטוח' - מה עושים?:
מפעלים מחדש את המכשיר..
עבד!!! (חוץ מזה שהסדר השתנה אבל לא נורא..)
תודה ענקית!!
אגב, יש'ך מושג למה זה קורה פתאום??
סתם מעניין
-
@Racheliii כן. אם כשמכבים אז בטעות לוחצים לחיצה ארוכה עם מקש הכיבוי אז נוצא שאלה האם אתה מעוניינים להפעיל מצב בטוח..
-
@Racheliii כתב בבעיה | יאנג על 'מצב בטוח' - מה עושים?:
@למה-באתי מעניין איך לא שמתי לב לשאלה?
לא יודע. אבל אתם עושים מזה סיפור.. זה דהר פשוט.. זה כמו שתשאלו מישהו איך אני מפעיל את הוורד ..
-
כמדומני שזה קורה גם כשתוך כדי ההדלקה לוחצים על אחד מהמקשים האחרים
(לא זוכר איזה) -
@למה-באתי כתב בבעיה | יאנג על 'מצב בטוח' - מה עושים?:
מפעלים מחדש את המכשיר..
מנסיון!!, גם לי זה קרה ועשיתי את מה ש @למה-באתי היקר אמר!, וב"ה זה עבד לי רגיל!!
@ישצצרר כתב בבעיה | יאנג על 'מצב בטוח' - מה עושים?:
@למה-באתי כתב בבעיה | יאנג על 'מצב בטוח' - מה עושים?:
מפעלים מחדש את המכשיר..
מנסיון!, גם לי זה קרה ועשיתי את מה ש @למה-באתי היקר אמר!, וב"ה עבד רגיל!!!
מה הסיפור?? אתה כל שנייה עורך את הפוסט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות