עזרה | איך אני מוצא גרסא לטאבלט?
-
@שימי-רזזק
תכנס למצב הורדה ותעל תמונה
אחרי אישור -
@שימי-רזזק
תכנס למצב הורדה ותעל תמונה
אחרי אישור -
@בן-ציון אני לא מצליח לצאת מהמסך הזה גם לא אחרי לחיצה על כפתור ההפעלה והווליום התחתון 7 שניות
@שימי-רזזק
תלחץ יותר מ7 שניות -
@שימי-רזזק
תצרוב את AP שהורדת -
@שימי-רזזק
כן -
@שימי-רזזק
מהתחלה
תבדוק שמופעל ביטול נעילת OME
וכו'מה הדגם המדוייק?
תסתכל בהגדרות -
@שימי-רזזק
אם לא מופיעה לכם האפשרות של OEM נסו להעביר קדימה את תאריך המכשיר ל-7 ימים קדימה ולכבות ולהפעיל את אפשרויות למפתחים. לא מופיע? הפעילו מחדש את המכשיר. (אם עדיין לא מופיע, דלגו לסוף המדריך) -
@שימי-רזזק
תנסה לנסות לעשות עדכון תוכנה דרך הפלאפון -
@שימי-רזזק
תמשיך הלאה -
-
@שימי-רזזק
פתוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

