דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | תגובה: איך לעשות שCMD יכתוב בעברית

בירור | תגובה: איך לעשות שCMD יכתוב בעברית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
25 פוסטים 7 כותבים 1.5k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מתלמד צעירמ מתלמד צעיר

    @נ-נח ישנה עוד בעיה שאי אפשר להדפיס מקובץ PowerShell משא"כ ב-rev

    powershell -ExecutionPolicy Bypass -File "script.ps1"    |rev
    powershell -ExecutionPolicy Bypass -File "script.ps1"    |hecho
    

    השורה הראשונה תדפיס היטב והשניה לא תדפיס כלל

    נ נחנ מנותק
    נ נחנ מנותק
    נ נח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #16

    @מתלמד-צעיר תנסה עם ארגומנט:

    powershell -ExecutionPolicy Bypass -File "script.ps1"    |hecho -a
    

    או

    powershell -ExecutionPolicy Bypass -File "script.ps1"    |hecho -b
    
    מתלמד צעירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • נ נחנ נ נח

      @מתלמד-צעיר תנסה עם ארגומנט:

      powershell -ExecutionPolicy Bypass -File "script.ps1"    |hecho -a
      

      או

      powershell -ExecutionPolicy Bypass -File "script.ps1"    |hecho -b
      
      מתלמד צעירמ מנותק
      מתלמד צעירמ מנותק
      מתלמד צעיר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #17

      @נ-נח צודק טעות שלי
      אפשר להציע לך עוד שיפור?

      נ נחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מתלמד צעירמ מתלמד צעיר

        @נ-נח צודק טעות שלי
        אפשר להציע לך עוד שיפור?

        נ נחנ מנותק
        נ נחנ מנותק
        נ נח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #18

        @מתלמד-צעיר בוודאי!

        מתלמד צעירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • נ נחנ נ נח

          @מתלמד-צעיר בוודאי!

          מתלמד צעירמ מנותק
          מתלמד צעירמ מנותק
          מתלמד צעיר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #19

          @נ-נח הקוד מדפיס ככה
          f447e03a-5c28-489f-94bf-4ccb5b8b06e1-image.png
          זה קריא וברור אבל...😉

          נ נחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מתלמד צעירמ מתלמד צעיר

            @נ-נח הקוד מדפיס ככה
            f447e03a-5c28-489f-94bf-4ccb5b8b06e1-image.png
            זה קריא וברור אבל...😉

            נ נחנ מנותק
            נ נחנ מנותק
            נ נח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #20

            @מתלמד-צעיר מה היה הקלט?
            ובאיזה ארגומנט השתמשת, -a או -b?
            הבעיה היא רק הגרשיים?

            מתלמד צעירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ נחנ נ נח

              @מתלמד-צעיר מה היה הקלט?
              ובאיזה ארגומנט השתמשת, -a או -b?
              הבעיה היא רק הגרשיים?

              מתלמד צעירמ מנותק
              מתלמד צעירמ מנותק
              מתלמד צעיר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #21

              @נ-נח
              bat

              powershell -ExecutionPolicy Bypass -File "בדיקת שמות אלבום-הורדות.ps1"    |hecho -b
              

              PowerShell

              Write-Host "שם האלבום שונה ל: `"$newAlbumName`" עבור הקובץ `"$($file.Name)`""
              
              נ נחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מתלמד צעירמ מתלמד צעיר

                @נ-נח
                bat

                powershell -ExecutionPolicy Bypass -File "בדיקת שמות אלבום-הורדות.ps1"    |hecho -b
                

                PowerShell

                Write-Host "שם האלבום שונה ל: `"$newAlbumName`" עבור הקובץ `"$($file.Name)`""
                
                נ נחנ מנותק
                נ נחנ מנותק
                נ נח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                @מתלמד-צעיר
                עכשיו התוכנה אמורה לפתור את זה
                hecho.exe

                powershell -ExecutionPolicy Bypass -File "בדיקת שמות אלבום-הורדות.ps1"    |hecho -a
                

                (התיקון הוא למקרה הספציפי הזה, ואולי במצבים אחרים זה רק יקלקל...)

                י. פל.י מתלמד צעירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • נ נחנ נ נח

                  @מתלמד-צעיר
                  עכשיו התוכנה אמורה לפתור את זה
                  hecho.exe

                  powershell -ExecutionPolicy Bypass -File "בדיקת שמות אלבום-הורדות.ps1"    |hecho -a
                  

                  (התיקון הוא למקרה הספציפי הזה, ואולי במצבים אחרים זה רק יקלקל...)

                  י. פל.י מנותק
                  י. פל.י מנותק
                  י. פל.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #23

                  @נ-נח כתב בבירור | תגובה: איך לעשות שCMD יכתוב בעברית:

                  עכשיו התוכנה אמורה לפתור את זה

                  מתנצל שאני נכנס באמצע....
                  מה התוכנה פותרת? היא נותנת לראות את הCMD נורמלי? או שלא הבנתי כלום?

                  גאה להיות חלק:
                  otzaria.org

                  נ נחנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י. פל.י י. פל.

                    @נ-נח כתב בבירור | תגובה: איך לעשות שCMD יכתוב בעברית:

                    עכשיו התוכנה אמורה לפתור את זה

                    מתנצל שאני נכנס באמצע....
                    מה התוכנה פותרת? היא נותנת לראות את הCMD נורמלי? או שלא הבנתי כלום?

                    נ נחנ מנותק
                    נ נחנ מנותק
                    נ נח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נ נח
                    #24

                    @י-פל התכוונתי לפוסט הזה:
                    f447e03a-5c28-489f-94bf-4ccb5b8b06e1-image.png

                    עכשיו זה נראה ככה:
                    38a4e99c-374a-4f7a-b927-ca06707ad4a6-image.png

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • נ נחנ נ נח

                      @מתלמד-צעיר
                      עכשיו התוכנה אמורה לפתור את זה
                      hecho.exe

                      powershell -ExecutionPolicy Bypass -File "בדיקת שמות אלבום-הורדות.ps1"    |hecho -a
                      

                      (התיקון הוא למקרה הספציפי הזה, ואולי במצבים אחרים זה רק יקלקל...)

                      מתלמד צעירמ מנותק
                      מתלמד צעירמ מנותק
                      מתלמד צעיר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      @נ-נח נחסם בגוגל
                      hecho.zip סיסמא 1234

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר