בעיה | מולטימדיה מחו"ל - אישור ממשרד התקשורת
-
הזמנתי מעלי אקספרס מערכת מולטימדיה לרכב וקיבלתי מייל מדואר ישראל שצריך לזה אישור ממשרד התקשורת, מישהו יודע איך מתעסקים עם זה?
-
הזמנתי מעלי אקספרס מערכת מולטימדיה לרכב וקיבלתי מייל מדואר ישראל שצריך לזה אישור ממשרד התקשורת, מישהו יודע איך מתעסקים עם זה?
-
הזמנתי מעלי אקספרס מערכת מולטימדיה לרכב וקיבלתי מייל מדואר ישראל שצריך לזה אישור ממשרד התקשורת, מישהו יודע איך מתעסקים עם זה?
@מאור-ישראל כתב בבעיה | מולטימדיה מחו"ל - אישור ממשרד התקשורת:
הזמנתי מעלי אקספרס מערכת מולטימדיה לרכב וקיבלתי מייל מדואר ישראל שצריך לזה אישור ממשרד התקשורת, מישהו יודע איך מתעסקים עם זה?
מה נוסח ההודעה?
-
@מאור-ישראל כתב בבעיה | מולטימדיה מחו"ל - אישור ממשרד התקשורת:
הזמנתי מעלי אקספרס מערכת מולטימדיה לרכב וקיבלתי מייל מדואר ישראל שצריך לזה אישור ממשרד התקשורת, מישהו יודע איך מתעסקים עם זה?
מה נוסח ההודעה?
-
@פלמנמוני סליחה, טעיתי בפורום, בפורום רכבים זה לזה יש כמה שרשורים מפורטים על זה.
למשל https://rechavimzelaze.ovh/topic/3455/הזמנה-מולטימדיה-צריכה-אישור-של-משרד-התקשורת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות