דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?

שאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
112 פוסטים 20 כותבים 9.7k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A aiib

    @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

    @משחזר-מידע
    תודה על הרעיון!
    היינו הך,
    צרות עין התכוונתי לתחרות מסחרית.....

    @יעקב-מ-פינס @aiib
    תוכלו לפעול בצורה שהציע משחזר מידע?

    [שיהיה אקסל משותף בדרייב, בו מעדכן כל אחד מה הוריד, ומה ביצע]?

    אני מקווה למצוא זמן.
    מה שכן מומלץ שיהיה 2 סימונים באקסל- סימון ירוק של בוצע וסימון כתום- בביצוע, כדי שלא יעבדו במקביל על אותו חומר

    א מנותק
    א מנותק
    אלף שין
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #100

    @aiib

    מתחיל לטפל בזה!

    המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א אלף שין

      @משחזר-מידע
      תודה על הרעיון!
      היינו הך,
      צרות עין התכוונתי לתחרות מסחרית.....

      @יעקב-מ-פינס @aiib
      תוכלו לפעול בצורה שהציע משחזר מידע?

      [שיהיה אקסל משותף בדרייב, בו מעדכן כל אחד מה הוריד, ומה ביצע]?

      יעקב מ. פינסי מנותק
      יעקב מ. פינסי מנותק
      יעקב מ. פינס
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
      #101

      @אלף-שין
      בשמחה רבה

      נ.ב. לדעתי כדאי לפתוח נושא חדש עם הקישורים והסבר קצר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אלף שין

        @aiib

        מתחיל לטפל בזה!

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #102

        @אלף-שין אין לך כאן צ'אט?

        צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A aiib

          @אלף-שין אין לך כאן צ'אט?

          צבי דורש ציוןצ מנותק
          צבי דורש ציוןצ מנותק
          צבי דורש ציון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #103

          @aiib
          https://mitmachim.top/post/900372
          @אלף-שין נראה לי תוסיף את זה כחתימה...

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

            @aiib
            https://mitmachim.top/post/900372
            @אלף-שין נראה לי תוסיף את זה כחתימה...

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי aiib
            #104

            @צבי-דורש-ציון כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

            @aiib
            https://mitmachim.top/post/900372
            @אלף-שין נראה לי תוסיף את זה כחתימה...

            מה שמוזר שאין לי אפשרות לשלוח בכלל, זה כבר לא לא קשור לנטפרי...

            5614ea52-24b5-46ac-be56-2d89b0037c54-image.png

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • A aiib

              @צבי-דורש-ציון כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

              @aiib
              https://mitmachim.top/post/900372
              @אלף-שין נראה לי תוסיף את זה כחתימה...

              מה שמוזר שאין לי אפשרות לשלוח בכלל, זה כבר לא לא קשור לנטפרי...

              5614ea52-24b5-46ac-be56-2d89b0037c54-image.png

              א מנותק
              א מנותק
              אלף שין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלף שין
              #105

              @aiib
              מעכשיו תוכל לשלוח לי צ'אט.

              המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אלף שין

                @aiib
                מעכשיו תוכל לשלוח לי צ'אט.

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #106

                @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

                כי בצ'אט אני כמעט לא יכול להגיב.

                לקרוא אתה כן יכול?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • A aiib

                  @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

                  כי בצ'אט אני כמעט לא יכול להגיב.

                  לקרוא אתה כן יכול?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלף שין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלף שין
                  #107

                  @aiib
                  כן, כי זה נשלח למייל,
                  וקראתי את מה שכתבת.
                  אני ממשיך לעבוד על זה.
                  אפתח שרשור חדש ומסודר.

                  המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א אלף שין התייחס לנושא זה ב
                  • א אלף שין סימן נושא זה כנפתר ב
                  • א אלף שין סימן נושא זה כנושא רגיל ב
                  • א אלף שין סימן נושא זה כשאלה ב
                  • א אלף שין סימן נושא זה כנפתר ב
                  • א אלף שין

                    @aiib
                    כן, כי זה נשלח למייל,
                    וקראתי את מה שכתבת.
                    אני ממשיך לעבוד על זה.
                    אפתח שרשור חדש ומסודר.

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אלף שין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #108

                    @אלף-שין
                    עדכון נפתח שרשור חדש!
                    נא לא להגיב כאן!

                    המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א אלף שין

                      @אלף-שין
                      עדכון נפתח שרשור חדש!
                      נא לא להגיב כאן!

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ישצצרר
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישצצרר
                      #109

                      @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

                      @אלף-שין
                      עדכון נפתח שרשור חדש!
                      נא לא להגיב כאן!

                      אפשר בבקשה קישור לשרשור החדש שנפתח!?
                      ותודה רבה על העדכון @קינג-קומפיוטר תודה רבה! (זה היה חשוב לי מאוד!!)

                      קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י ישצצרר

                        @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

                        @אלף-שין
                        עדכון נפתח שרשור חדש!
                        נא לא להגיב כאן!

                        אפשר בבקשה קישור לשרשור החדש שנפתח!?
                        ותודה רבה על העדכון @קינג-קומפיוטר תודה רבה! (זה היה חשוב לי מאוד!!)

                        קינג קומפיוטרק מנותק
                        קינג קומפיוטרק מנותק
                        קינג קומפיוטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלישי
                        #110

                        @ישצצרר
                        https://mitmachim.top/topic/80826/

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • 101100001 מנותק
                          101100001 מנותק
                          10110000
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #111

                          יש לי שאלה המטרה פה היא לכתב מחשב או כתב יד, או הכי או הכי אני לא חושב שזה הדרך ליצור מודל איכותי...

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 101100001 10110000

                            יש לי שאלה המטרה פה היא לכתב מחשב או כתב יד, או הכי או הכי אני לא חושב שזה הדרך ליצור מודל איכותי...

                            A מנותק
                            A מנותק
                            aiib
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #112

                            @10110000 כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

                            יש לי שאלה המטרה פה היא לכתב מחשב או כתב יד, או הכי או הכי אני לא חושב שזה הדרך ליצור מודל איכותי...

                            לעשות חיפוש בספרים סרוקים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אלף שין התייחס לנושא זה

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר