דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?

שאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
112 פוסטים 20 כותבים 9.7k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אלף שין

    @משחזר-מידע
    אני ממש מסתקרן,
    אם כבר בדרך כזאת, לא יותר קל בגוגל?
    [במקום לבצע חיבור ארוך למייקרוספוט, שמשום צרות עין כנראה לא מאפשרים להתחבר אוטומטי דרך חשבון גוגל].

    מ מנותק
    מ מנותק
    משחזר מידע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
    #97

    @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

    אם כבר בדרך כזאת, לא יותר קל בגוגל?

    רק נתתי רעיון
    לא כתבתי איפה

    @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

    שמשום צרות עין כנראה

    מה קשור צרות עין
    אתה מדבר על יריבים מסחריים ששוות טריליונים


    הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

    Hex editor חינמי

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ משחזר מידע

      @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

      אם כבר בדרך כזאת, לא יותר קל בגוגל?

      רק נתתי רעיון
      לא כתבתי איפה

      @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

      שמשום צרות עין כנראה

      מה קשור צרות עין
      אתה מדבר על יריבים מסחריים ששוות טריליונים

      א מנותק
      א מנותק
      אלף שין
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #98

      @משחזר-מידע
      תודה על הרעיון!
      היינו הך,
      צרות עין התכוונתי לתחרות מסחרית.....

      @יעקב-מ-פינס @aiib
      תוכלו לפעול בצורה שהציע משחזר מידע?

      [שיהיה אקסל משותף בדרייב, בו מעדכן כל אחד מה הוריד, ומה ביצע]?

      המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

      A יעקב מ. פינסי 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • א אלף שין

        @משחזר-מידע
        תודה על הרעיון!
        היינו הך,
        צרות עין התכוונתי לתחרות מסחרית.....

        @יעקב-מ-פינס @aiib
        תוכלו לפעול בצורה שהציע משחזר מידע?

        [שיהיה אקסל משותף בדרייב, בו מעדכן כל אחד מה הוריד, ומה ביצע]?

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #99

        @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

        @משחזר-מידע
        תודה על הרעיון!
        היינו הך,
        צרות עין התכוונתי לתחרות מסחרית.....

        @יעקב-מ-פינס @aiib
        תוכלו לפעול בצורה שהציע משחזר מידע?

        [שיהיה אקסל משותף בדרייב, בו מעדכן כל אחד מה הוריד, ומה ביצע]?

        אני מקווה למצוא זמן.
        מה שכן מומלץ שיהיה 2 סימונים באקסל- סימון ירוק של בוצע וסימון כתום- בביצוע, כדי שלא יעבדו במקביל על אותו חומר

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • A aiib

          @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

          @משחזר-מידע
          תודה על הרעיון!
          היינו הך,
          צרות עין התכוונתי לתחרות מסחרית.....

          @יעקב-מ-פינס @aiib
          תוכלו לפעול בצורה שהציע משחזר מידע?

          [שיהיה אקסל משותף בדרייב, בו מעדכן כל אחד מה הוריד, ומה ביצע]?

          אני מקווה למצוא זמן.
          מה שכן מומלץ שיהיה 2 סימונים באקסל- סימון ירוק של בוצע וסימון כתום- בביצוע, כדי שלא יעבדו במקביל על אותו חומר

          א מנותק
          א מנותק
          אלף שין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #100

          @aiib

          מתחיל לטפל בזה!

          המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אלף שין

            @משחזר-מידע
            תודה על הרעיון!
            היינו הך,
            צרות עין התכוונתי לתחרות מסחרית.....

            @יעקב-מ-פינס @aiib
            תוכלו לפעול בצורה שהציע משחזר מידע?

            [שיהיה אקסל משותף בדרייב, בו מעדכן כל אחד מה הוריד, ומה ביצע]?

            יעקב מ. פינסי מנותק
            יעקב מ. פינסי מנותק
            יעקב מ. פינס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
            #101

            @אלף-שין
            בשמחה רבה

            נ.ב. לדעתי כדאי לפתוח נושא חדש עם הקישורים והסבר קצר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אלף שין

              @aiib

              מתחיל לטפל בזה!

              A מנותק
              A מנותק
              aiib
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #102

              @אלף-שין אין לך כאן צ'אט?

              צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A aiib

                @אלף-שין אין לך כאן צ'אט?

                צבי דורש ציוןצ מנותק
                צבי דורש ציוןצ מנותק
                צבי דורש ציון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #103

                @aiib
                https://mitmachim.top/post/900372
                @אלף-שין נראה לי תוסיף את זה כחתימה...

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                  @aiib
                  https://mitmachim.top/post/900372
                  @אלף-שין נראה לי תוסיף את זה כחתימה...

                  A מנותק
                  A מנותק
                  aiib
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי aiib
                  #104

                  @צבי-דורש-ציון כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

                  @aiib
                  https://mitmachim.top/post/900372
                  @אלף-שין נראה לי תוסיף את זה כחתימה...

                  מה שמוזר שאין לי אפשרות לשלוח בכלל, זה כבר לא לא קשור לנטפרי...

                  5614ea52-24b5-46ac-be56-2d89b0037c54-image.png

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • A aiib

                    @צבי-דורש-ציון כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

                    @aiib
                    https://mitmachim.top/post/900372
                    @אלף-שין נראה לי תוסיף את זה כחתימה...

                    מה שמוזר שאין לי אפשרות לשלוח בכלל, זה כבר לא לא קשור לנטפרי...

                    5614ea52-24b5-46ac-be56-2d89b0037c54-image.png

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אלף שין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלף שין
                    #105

                    @aiib
                    מעכשיו תוכל לשלוח לי צ'אט.

                    המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אלף שין

                      @aiib
                      מעכשיו תוכל לשלוח לי צ'אט.

                      A מנותק
                      A מנותק
                      aiib
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #106

                      @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

                      כי בצ'אט אני כמעט לא יכול להגיב.

                      לקרוא אתה כן יכול?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • A aiib

                        @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

                        כי בצ'אט אני כמעט לא יכול להגיב.

                        לקרוא אתה כן יכול?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אלף שין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלף שין
                        #107

                        @aiib
                        כן, כי זה נשלח למייל,
                        וקראתי את מה שכתבת.
                        אני ממשיך לעבוד על זה.
                        אפתח שרשור חדש ומסודר.

                        המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אלף שין התייחס לנושא זה ב
                        • א אלף שין סימן נושא זה כנפתר ב
                        • א אלף שין סימן נושא זה כנושא רגיל ב
                        • א אלף שין סימן נושא זה כשאלה ב
                        • א אלף שין סימן נושא זה כנפתר ב
                        • א אלף שין

                          @aiib
                          כן, כי זה נשלח למייל,
                          וקראתי את מה שכתבת.
                          אני ממשיך לעבוד על זה.
                          אפתח שרשור חדש ומסודר.

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אלף שין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #108

                          @אלף-שין
                          עדכון נפתח שרשור חדש!
                          נא לא להגיב כאן!

                          המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • א אלף שין

                            @אלף-שין
                            עדכון נפתח שרשור חדש!
                            נא לא להגיב כאן!

                            י מנותק
                            י מנותק
                            ישצצרר
                            מורחק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישצצרר
                            #109

                            @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

                            @אלף-שין
                            עדכון נפתח שרשור חדש!
                            נא לא להגיב כאן!

                            אפשר בבקשה קישור לשרשור החדש שנפתח!?
                            ותודה רבה על העדכון @קינג-קומפיוטר תודה רבה! (זה היה חשוב לי מאוד!!)

                            קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י ישצצרר

                              @אלף-שין כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

                              @אלף-שין
                              עדכון נפתח שרשור חדש!
                              נא לא להגיב כאן!

                              אפשר בבקשה קישור לשרשור החדש שנפתח!?
                              ותודה רבה על העדכון @קינג-קומפיוטר תודה רבה! (זה היה חשוב לי מאוד!!)

                              קינג קומפיוטרק מנותק
                              קינג קומפיוטרק מנותק
                              קינג קומפיוטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלישי
                              #110

                              @ישצצרר
                              https://mitmachim.top/topic/80826/

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • 101100001 מנותק
                                101100001 מנותק
                                10110000
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #111

                                יש לי שאלה המטרה פה היא לכתב מחשב או כתב יד, או הכי או הכי אני לא חושב שזה הדרך ליצור מודל איכותי...

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 101100001 10110000

                                  יש לי שאלה המטרה פה היא לכתב מחשב או כתב יד, או הכי או הכי אני לא חושב שזה הדרך ליצור מודל איכותי...

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  aiib
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #112

                                  @10110000 כתב בשאלה | איזה שרת צריך בשביל פרויקט גדול?:

                                  יש לי שאלה המטרה פה היא לכתב מחשב או כתב יד, או הכי או הכי אני לא חושב שזה הדרך ליצור מודל איכותי...

                                  לעשות חיפוש בספרים סרוקים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אלף שין התייחס לנושא זה

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר