הכספת של סאנדיסק | בגרסא פרוצה (לשימוש גם על המחשב ולא רק באונקי)
-
@מישהו12 את התוכנה הפרוצה (לא לסאנדיסק) אין בעברית???
תודה -
@אלימיר אמר בהכספת של סאנדיסק | בגרסא פרוצה (לשימוש גם על המחשב ולא רק באונקי):
@MERS למחשב? יעזור לי
ספולדר-_נעילת_תיקיות.exe
נעילת_תקיות_על_ידי_הסתרתם.exe
@מישהו12 אולי זה יעזור גם לך
בהצלחה לכולם -
@MERS אמר בהכספת של סאנדיסק | בגרסא פרוצה (לשימוש גם על המחשב ולא רק באונקי):
@מישהו12 יש תכנת מחשבון להסתרת קבצים יעזור לך?
כן
@מישהו12 אמר בהכספת של סאנדיסק | בגרסא פרוצה (לשימוש גם על המחשב ולא רק באונקי):
@MERS אמר בהכספת של סאנדיסק | בגרסא פרוצה (לשימוש גם על המחשב ולא רק באונקי):
@מישהו12 יש תכנת מחשבון להסתרת קבצים יעזור לך?
כן
העלתי זה בהודעה הקודמת
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות