אני מחפש לקנות כזה מכשיר (qin s1+)
-
שיהיה תומך כשר שאפשר להכניס שני סימים שיהיה לי וייז וכו'
-
שיהיה תומך כשר שאפשר להכניס שני סימים שיהיה לי וייז וכו'
@איציק-דייטש אפשר אצלי, אם תרצה תכתוב לי בצ'אט
-
לידיעתך הוויז בזה דפוק לגמרי אי אפשר לסוע איתו
א. קליטת הג'י פי אס חלשה מאד.
ב. גם אם יש לך סים הוא עדיין מחפש רשת .
אבל הפלאפון עצמו חמוד -
לידיעתך הוויז בזה דפוק לגמרי אי אפשר לסוע איתו
א. קליטת הג'י פי אס חלשה מאד.
ב. גם אם יש לך סים הוא עדיין מחפש רשת .
אבל הפלאפון עצמו חמוד@israel40370 אמר באני מחפש לקנות כזה מכשיר (qin s1+):
ב. גם אם יש לך סים הוא עדיין מחפש רשת .
מה הכוונה?
-
שיהיה תומך כשר שאפשר להכניס שני סימים שיהיה לי וייז וכו'
@איציק-דייטש בגירסה שלי הכול עובד מצויין מאות לקוחות מרוצים מאוד
גם אני אישית משתמש בזה לויז וכו -
@איציק-דייטש בגירסה שלי הכול עובד מצויין מאות לקוחות מרוצים מאוד
גם אני אישית משתמש בזה לויז וכו -
@אבא-לו תפתחו נושא חדש, זה לא קשור לפה
-
@EIB אמר באני מחפש לקנות כזה מכשיר (qin s1+):
משהוא יודע על יאנג עם שני סימים איך עובד לו הוויז?
תפתח נושא חדש
-
@איציק-דייטש צודק אם @EIB רוצה שיפתח נושא
-
@0533133A כמה עולה?
@איציק-דייטש מכשיר 400
-
@איציק-דייטש בגירסה שלי הכול עובד מצויין מאות לקוחות מרוצים מאוד
גם אני אישית משתמש בזה לויז וכו@0533133A נראה לי שיש לי את הגרסה שלך, -זה הגרסה שיש לי זה שלך????
מספר דגם
Qin 1s+
גרסת Android
Mocor1.0
מספרBuild
1.0.6
גרסת חומרה
Qin 1s + v10 -
שיהיה תומך כשר שאפשר להכניס שני סימים שיהיה לי וייז וכו'
@איציק-דייטש אצלי יש גם וויז וזה כן עובד רק בהתחלה צריך להמתין לקליטת gps שזה לוקח דקה פחות או יותר אבל אחכ בדרך כלל עובד מצויין
-
@איציק-דייטש מכשיר 400
-
@חיים-כהן-1 אמר באני מחפש לקנות כזה מכשיר (qin s1+):
@0533133A אמר באני מחפש לקנות כזה מכשיר (qin s1+):
מכשיר 400
כולל הגירסא?
כן ודאי!!
וחותמת הכי יפה -
@חיים-כהן-1 אמר באני מחפש לקנות כזה מכשיר (qin s1+):
@0533133A אמר באני מחפש לקנות כזה מכשיר (qin s1+):
מכשיר 400
כולל הגירסא?
כן ודאי!!
וחותמת הכי יפה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות