בירור | מי מבין באקסס ובקודים של vba?
-
אשמח להמלצהה על אדם שמבין באקסס ובעיקר הקודים של vba
יש קוד יחסית ארוך ומורכב של סינון שמשום מה נתקע חלק ממנו כששמתי בתוכנה שלי.
אשמח להמלצה, או מישהו שיכול לעזור לי בפרטי, אני מוכן לשלם על כך.
לא יכול להעלות את הקובץ לפה בגלל שלא רוצה להפיץ את התוכנה.
אולי אעלה רק עם הטופס. והמודול שנתקע...
תודה רבה מראש.... -
אשמח להמלצהה על אדם שמבין באקסס ובעיקר הקודים של vba
יש קוד יחסית ארוך ומורכב של סינון שמשום מה נתקע חלק ממנו כששמתי בתוכנה שלי.
אשמח להמלצה, או מישהו שיכול לעזור לי בפרטי, אני מוכן לשלם על כך.
לא יכול להעלות את הקובץ לפה בגלל שלא רוצה להפיץ את התוכנה.
אולי אעלה רק עם הטופס. והמודול שנתקע...
תודה רבה מראש....@שמעון-חבצלת מה המקור של הקוד?
-
@שמעון-חבצלת מה המקור של הקוד?
@אביי מי שהעלה אותו במקור היה אחד משתמש בשם אפר מהאתר פרוג
-
@אביי מי שהעלה אותו במקור היה אחד משתמש בשם אפר מהאתר פרוג
@שמעון-חבצלת תוכל לשלוח כאן את הקוד?
בVBA באקסס יש הרבה פעמים הבדל אם משתמשים בגרסת x32 או x64
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות