כתיבת פקודות מאקרו במסמכי אופיס
-
@מישהו12 אתה שואל כפשוטו איך להקליט פקודות מאקרו? או שאתה מדבר על כתיבת מאקרו כפשוטו?
-
@מישהו12 אתה שואל כפשוטו איך להקליט פקודות מאקרו? או שאתה מדבר על כתיבת מאקרו כפשוטו?
@שלמה-ווייס אמר בכתיבת פקודות מאקרו במסמכי אופיס:
@מישהו12 אתה שואל כפשוטו איך להקליט פקודות מאקרו? או שאתה מדבר על כתיבת מאקרו כפשוטו?
כתיבה
-
השפה היא VBA
או בעברית visual basic for application
ויז'ואל בייסיק פור אפליקיישןויקיפדיה https://en.wikipedia.org/wiki/Visual_Basic_for_Applications
דוקו https://docs.microsoft.com/en-us/office/vba/library-reference/concepts/getting-started-with-vba-in-office
בהצלחות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות