בעיה | שיאומי F22 PRO מקלדת Gboard לא מציעה מילים והחלקה לא עובדת
-
I IBY סימן נושא זה כשאלה ב
-
שלום
קניתי F22 PRO חדש והמקלדת לא מציעה לי מילים באופן אוטומטי כמו בקודם (אותו מכשיר) וגם ההחלקה על המקלדת לא עובדת.
מישהו יודע איך לסדר את זה?תודה.
@IBY לגבי הצעת מילים - אני חושב שהמכשיר צריך להתחבר לאינטרנט לפחות לקצת זמן - כי הוא לוקח את זה מהרשת (ותעשה עדכון מהחנות למקלדת (אפשר דרך סייר קבצים+).
לגבי החלקה - זה בהגדרות מקלדת (ואם לא יש מצב שזה גם קשור לחיבור לרשת) -
@IBY לגבי הצעת מילים - אני חושב שהמכשיר צריך להתחבר לאינטרנט לפחות לקצת זמן - כי הוא לוקח את זה מהרשת (ותעשה עדכון מהחנות למקלדת (אפשר דרך סייר קבצים+).
לגבי החלקה - זה בהגדרות מקלדת (ואם לא יש מצב שזה גם קשור לחיבור לרשת)@דודי-ענהאל
תודה
יודע להגיד לי איפה זה נמצא בסייר הקבצים? -
@דודי-ענהאל
תודה
יודע להגיד לי איפה זה נמצא בסייר הקבצים?@IBY גם ההחלקה אמור לעבוד אחרי חיבור לאינטרנט כמובן תוודא שאפשרת החלקה! ויכול להיות שכדאי לך באמת לעדכן ככה screen-20250219-143843.mp4
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות