מדריך | ADB AppControl בעברית
-
ד דאבל התייחס לנושא זה ב
-
@בן-ציון כתב במדריך | ADB AppControl בעברית:
להוריד את התוכנה מכאן ולהתקין
להוריד את הקובץ es.tsv
להיכנס לתיקיה התוכנהADB_AppControl\adb\langולהדביק את הקובץ שהורדנו לעשות החלף קובץ
ובתוכנה לבחור עברית
בהצלחהמי יכול להעלות לכאן/לדרייב?
-
@בן-ציון כתב במדריך | ADB AppControl בעברית:
להוריד את התוכנה מכאן ולהתקין
להוריד את הקובץ es.tsv
להיכנס לתיקיה התוכנהADB_AppControl\adb\langולהדביק את הקובץ שהורדנו לעשות החלף קובץ
ובתוכנה לבחור עברית
בהצלחהמי יכול להעלות לכאן/לדרייב?
-
-
פוסט זה נמחק!
-
@עם-ישראל-חיי איפה שאתה מתקין את התוכנה נוצר לך תיקייה תנווט ל ADB_AppControl\adb\lang ותחליף את הקובץ
-
@עם-ישראל-חיי איפה שאתה מתקין את התוכנה נוצר לך תיקייה תנווט ל ADB_AppControl\adb\lang ותחליף את הקובץ
@אפרים-ד כתב במדריך | ADB AppControl בעברית:
@עם-ישראל-חיי איפה שאתה מתקין את התוכנה נוצר לך תיקייה תנווט ל ADB_AppControl\adb\lang ותחליף את הקובץ
החלפתי והתכנה עדין באנגלית
עריכה:
הצלחתי תודה! -
ה הנני העני התייחס לנושא זה ב
-
@בן-ציון יש אפשרות לקבל גרסת פרו בעברית?
-
פ פבב הראשון התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות