באג | בעיות בשיחות ברמי לוי
-
@אלף-שין
אני לא נתקלתי בזה לפני שנתיים,
אולי זה היה ממש בצורה מנאורית
כיום זה ממש בתדירות גבוהה, זה ממש מרגיז.@למה-מה-קרה כתב בבאג | בעיות בשיחות ברמי לוי:
אני לא נתקלתי בזה לפני שנתיים,
אולי זה היה ממש בצורה מנאורית
כיום זה ממש בתדירות גבוהה, זה ממש מרגיז.אני התייחסתי לבעיה אחרת של קידומת +972
@דורש-טוב כתב בבאג | בעיות בשיחות ברמי לוי:
@אלף-שין זה בדיוק הנושא פה
דיברתי איתם היוםבקיצור....
אין עם מי לדבר,
אני מציע לאנשי רמי לוי [מניח שאתם קוראים מה שאני כותב פה... אלא מה?] תתקנו בהקדם את התקלה וכך לא תפסידו לקוחות.... -
@למה-מה-קרה כתב בבאג | בעיות בשיחות ברמי לוי:
אני לא נתקלתי בזה לפני שנתיים,
אולי זה היה ממש בצורה מנאורית
כיום זה ממש בתדירות גבוהה, זה ממש מרגיז.אני התייחסתי לבעיה אחרת של קידומת +972
@דורש-טוב כתב בבאג | בעיות בשיחות ברמי לוי:
@אלף-שין זה בדיוק הנושא פה
דיברתי איתם היוםבקיצור....
אין עם מי לדבר,
אני מציע לאנשי רמי לוי [מניח שאתם קוראים מה שאני כותב פה... אלא מה?] תתקנו בהקדם את התקלה וכך לא תפסידו לקוחות....@אלף-שין 2 פתרונות או להוריד את ה972+ או להעביר לדור 3
-
@מאור-ישראל
אני בדור 3 ועדיין יש לי בעיות שהוא לא נותן לי לחייג, ואני צריכה כמה פעמים לנסות להתקשר עד שאני מצליחה להוציא שיחה.
כך שזה לא בהכרח הפתרון. -
@מאור-ישראל
אני בדור 3 ועדיין יש לי בעיות שהוא לא נותן לי לחייג, ואני צריכה כמה פעמים לנסות להתקשר עד שאני מצליחה להוציא שיחה.
כך שזה לא בהכרח הפתרון.@תהילה2 כתב בבאג | בעיות בשיחות ברמי לוי:
@מאור-ישראל
אני בדור 3 ועדיין יש לי בעיות שהוא לא נותן לי לחייג, ואני צריכה כמה פעמים לנסות להתקשר עד שאני מצליחה להוציא שיחה.
כך שזה לא בהכרח הפתרון.כל הבעיה זה בדור 4 אין קשר לדור שלוש
-
@kasnik
אז מה יכולה להיות הבעיה שיש לי כמו שכתבתי פה https://mitmachim.top/post/913620?@תהילה2 כתב בבאג | בעיות בשיחות ברמי לוי:
@kasnik
אז מה יכולה להיות הבעיה שיש לי כמו שכתבתי פה https://mitmachim.top/post/913620?בעיה בפלאפון
-
@kasnik
נשמע לי מוזר.
פתאום ביום בהיר יש בעיה בפלאפון?
שנייה הוא מוציא שיחה שנייה הוא מנתק שיחה לפני שזה חייג.
לי זה נשמע יותר בעיה של החברה. -
@kasnik
נשמע לי מוזר.
פתאום ביום בהיר יש בעיה בפלאפון?
שנייה הוא מוציא שיחה שנייה הוא מנתק שיחה לפני שזה חייג.
לי זה נשמע יותר בעיה של החברה. -
מרמי לוי נמסר שתוקן הבאג של הוצאת שיחות בדור 4 (volte) עם +972
@תהילה2 מה איתך?
יש עדיין בעיות? א''כ הבעיה אצלך -
@מיגו-להוציא כתב בבאג | בעיות בשיחות ברמי לוי:
הבאג של הוצאת שיחות עם +972 בדור 4?
כן
על זה דובר כאן -
אלא הבעיה זה שעד עכשיו ברמי לוי דור4 לא היה חסימה של ועדת הרבנים וזה היה קו כבייכול כשר אבל אפשר ע"י+972 להתקשר למי שרוצים ועכשיו ועדת הרבנים עלו על זה וחסמו את +972
-
אלא הבעיה זה שעד עכשיו ברמי לוי דור4 לא היה חסימה של ועדת הרבנים וזה היה קו כבייכול כשר אבל אפשר ע"י+972 להתקשר למי שרוצים ועכשיו ועדת הרבנים עלו על זה וחסמו את +972
-
מרמי לוי נמסר שתוקן הבאג של הוצאת שיחות בדור 4 (volte) עם +972
@תהילה2 מה איתך?
יש עדיין בעיות? א''כ הבעיה אצלך@kasnik כתב בבאג | בעיות בשיחות ברמי לוי:
מרמי לוי נמסר שתוקן הבאג של הוצאת שיחות בדור 4 (volte) עם +972
@תהילה2 מה איתך?
יש עדיין בעיות? א''כ הבעיה אצלךלפי מה שהוצאתי שיחות ביומיים האחרונים לא הייתה בעיה.
מעניין לבדוק את העניין במהלך השבוע הקרוב.תודה על העדכון!
-
כי הם חסמו את זה ולכן +972 כבר לא עובד
-
כי הם חסמו את זה ולכן +972 כבר לא עובד
-
מצחיק שהם עובדים לתקן את הבעיה של שיחות יוצאות +972, שיתקנו כבר את הבאג המרגיז של שיחות נכנסות עם +972
נראה שבאמת לא אכפת להם מהלקוחות...
מישהו יודע אם גם בלא כשרים זה ככה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
