באג | האונקי הלך לי
-
יש לי בעיה במחשב שכל אונקי שאני מכניס הוא מראה לי את כל התיקיות כקיצורי דרך ותכלס מגיע לתיקיה ריקה
ובחיפוש הוא כל פעם כן מגיע לתוכן -
יש לי בעיה במחשב שכל אונקי שאני מכניס הוא מראה לי את כל התיקיות כקיצורי דרך ותכלס מגיע לתיקיה ריקה
ובחיפוש הוא כל פעם כן מגיע לתוכן@יהודה-איתמר וירוס קיצורי דרך העתיק?
תגגל -
דהיינו??
-
דהיינו??
@יהודה-איתמר תחפש בפורום קובץ שנקרא תיקון הכללי נראה לי אלישי הביא אותו איפשהו
-
@יהודה-איתמר וירוס קיצורי דרך העתיק?
תגגל@שאול-208 כתב בבאג | האונקי הלך לי:
@יהודה-איתמר וירוס קיצורי דרך העתיק?
תגגלזה מוזר מאוד שהוא עדיין קיים
כל אנטי וירוס מתחיל מוחק את הוירוס הזה לפני שהוא בכלל מתחיל לחשוב על משהו...הווירוס הזה התחיל ב 2008 - 2012, וכבר ב 2009 כל האנטי וירוסים הוציאו לו נוגדן (נקרא לזה...)
ב 2011 מייקרוסופט עצמם הוציאו עדכון מיוחד שנועד למנוע את ההתפשטות של הוירוס הזה...
לכן זה ממש מוזר לי שעדיין אני רואה אותו ושומע עליו מדי פעם... -
יש לי בעיה במחשב שכל אונקי שאני מכניס הוא מראה לי את כל התיקיות כקיצורי דרך ותכלס מגיע לתיקיה ריקה
ובחיפוש הוא כל פעם כן מגיע לתוכן -
@שאול-208 כתב בבאג | האונקי הלך לי:
@יהודה-איתמר וירוס קיצורי דרך העתיק?
תגגלזה מוזר מאוד שהוא עדיין קיים
כל אנטי וירוס מתחיל מוחק את הוירוס הזה לפני שהוא בכלל מתחיל לחשוב על משהו...הווירוס הזה התחיל ב 2008 - 2012, וכבר ב 2009 כל האנטי וירוסים הוציאו לו נוגדן (נקרא לזה...)
ב 2011 מייקרוסופט עצמם הוציאו עדכון מיוחד שנועד למנוע את ההתפשטות של הוירוס הזה...
לכן זה ממש מוזר לי שעדיין אני רואה אותו ושומע עליו מדי פעם...@פרוזי כתב בבאג | האונקי הלך לי:
@שאול-208 כתב בבאג | האונקי הלך לי:
@יהודה-איתמר וירוס קיצורי דרך העתיק?
תגגלזה מוזר מאוד שהוא עדיין קיים
כל אנטי וירוס מתחיל מוחק את הוירוס הזה לפני שהוא בכלל מתחיל לחשוב על משהו...הווירוס הזה התחיל ב 2008 - 2012, וכבר ב 2009 כל האנטי וירוסים הוציאו לו נוגדן (נקרא לזה...)
ב 2011 מייקרוסופט עצמם הוציאו עדכון מיוחד שנועד למנוע את ההתפשטות של הוירוס הזה...
לכן זה ממש מוזר לי שעדיין אני רואה אותו ושומע עליו מדי פעם...בד"כ [מה שיצא לי לראות] מחשבים עתיקים [ווינ' 7] שלא עודכנו מעולם בלי אנטיוירוס וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות