בירור | מחשב נייד | לא נטען
-
אני חושד שהבעיה היא במטען ולא במחשב (פתחתי את המחשב והשקע טעינה (עגול) יושב בתוך קופסא סגורה, ויש רציפות בין השקע טעינה לבין החיבורים בלוח של המחשב).
כשמדדתי מתח בחוט שיוצא מהשנאי, (עגול עם מקל פנימי) לא קיבלתי מתח.
השאלה האם המטען מספק מתח קבוע או רק כשיש צריכה [כלומר, כשיש ביקוש מהמחשב למתח]
נ.ב. החיבורים של החטים לשנאי נראים יציבים ולא קרועים.
-
אני חושד שהבעיה היא במטען ולא במחשב (פתחתי את המחשב והשקע טעינה (עגול) יושב בתוך קופסא סגורה, ויש רציפות בין השקע טעינה לבין החיבורים בלוח של המחשב).
כשמדדתי מתח בחוט שיוצא מהשנאי, (עגול עם מקל פנימי) לא קיבלתי מתח.
השאלה האם המטען מספק מתח קבוע או רק כשיש צריכה [כלומר, כשיש ביקוש מהמחשב למתח]
נ.ב. החיבורים של החטים לשנאי נראים יציבים ולא קרועים.
-
אני חושד שהבעיה היא במטען ולא במחשב (פתחתי את המחשב והשקע טעינה (עגול) יושב בתוך קופסא סגורה, ויש רציפות בין השקע טעינה לבין החיבורים בלוח של המחשב).
כשמדדתי מתח בחוט שיוצא מהשנאי, (עגול עם מקל פנימי) לא קיבלתי מתח.
השאלה האם המטען מספק מתח קבוע או רק כשיש צריכה [כלומר, כשיש ביקוש מהמחשב למתח]
נ.ב. החיבורים של החטים לשנאי נראים יציבים ולא קרועים.
@תלת-פאזי כתב בבירור | מחשב נייד | לא נטען:
השאלה האם המטען מספק מתח קבוע או רק כשיש צריכה [כלומר, כשיש ביקוש מהמחשב למתח]
עקרונית אמור לספק קבוע, לא יודע אם בכולם זה כך..
למה שלא תנסה מטען אחר?
זה הכי סביר אם השק"ט תקין... -
אני חושד שהבעיה היא במטען ולא במחשב (פתחתי את המחשב והשקע טעינה (עגול) יושב בתוך קופסא סגורה, ויש רציפות בין השקע טעינה לבין החיבורים בלוח של המחשב).
כשמדדתי מתח בחוט שיוצא מהשנאי, (עגול עם מקל פנימי) לא קיבלתי מתח.
השאלה האם המטען מספק מתח קבוע או רק כשיש צריכה [כלומר, כשיש ביקוש מהמחשב למתח]
נ.ב. החיבורים של החטים לשנאי נראים יציבים ולא קרועים.
@תלת-פאזי כתב בבירור | מחשב נייד | לא נטען:
אני חושד שהבעיה היא במטען ולא במחשב (פתחתי את המחשב והשקע טעינה (עגול) יושב בתוך קופסא סגורה, ויש רציפות בין השקע טעינה לבין החיבורים בלוח של המחשב).
כשמדדתי מתח בחוט שיוצא מהשנאי, (עגול עם מקל פנימי) לא קיבלתי מתח.
השאלה האם המטען מספק מתח קבוע או רק כשיש צריכה [כלומר, כשיש ביקוש מהמחשב למתח]
נ.ב. החיבורים של החטים לשנאי נראים יציבים ולא קרועים.
סוג מטען?
חכם? -
@משה-מזרחי כתב בבירור | מחשב נייד | לא נטען:
דל? מטען מקורי?
HP
לא יודע האם הוא מקורי@משה-מזרחי כתב בבירור | מחשב נייד | לא נטען:
יש לך אופציה לבדוק עם מטען נוסף?
יותר מסובך לי,
האם המתח המדוייק משנה למחשב?
המטען הזה 19.5
יש לי אחר של 20V -
@תלת-פאזי כתב בבירור | מחשב נייד | לא נטען:
השאלה האם המטען מספק מתח קבוע או רק כשיש צריכה [כלומר, כשיש ביקוש מהמחשב למתח]
עקרונית אמור לספק קבוע, לא יודע אם בכולם זה כך..
למה שלא תנסה מטען אחר?
זה הכי סביר אם השק"ט תקין...@ישראל-קונצברג כתב בבירור | מחשב נייד | לא נטען:
עקרונית אמור לספק קבוע, לא יודע אם בכולם זה כך..
היום בדקתי שוב, לפעמים נותן מתח לפעמים לא,
אני חושב כעת שזה ניתוק של המגעים מהלוח, אנסה בעז"ה לפתוחתודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות