בקשת מידע | הפניית שיחה
-
עשיתי הפניית שיחה בסלקום והם החליטו שכל מה שחייגו אלי נחשב כשיחה יוצאת ולכן רוצים לחייב אותי על חריגה בסכום גבוה.
מישהו אולי יודע איך אפשר לבטל את החיוב הזה?
תודה -
@אלחנן-קליינר ברוב החברות כך זה נחשב, הפניית שיחה זה כאילו אתה מוציא את השיחה,
כשאני מתקרב לגבול הדקות בסלקום, אני מבטל הפניות שיחה למעט תא קולי מובנה של סלקום, ולרבות מערכת תא קולי 'לא מפספסים שיחות', לא רוצה לשלם על הודעות 'ספאם' וכדו'...אה, כמובן שהפנייה לקווי תוכן כדי שבחורים חסומים יוכלו להנות, זו תרומת דקות, ולא רק ויתור על התא הקולי. עדיף לתת להם את המכשיר כדי שיקבלו בעצמם את התרעת סיום החבילה...
-
ואיך אפשר לבטל את החיוב הזה?
-
@אלחנן-קליינר כתב בבקשת מידע | הפניית שיחה:
ואיך אפשר לבטל את החיוב הזה?
ייתכן שאין אפשרות, אבל תנסה לטעון להם שהמכשיר שביצע את השיחות בפועל (לא המכשיר שלך) לא קיבל התראה, ולכן לא ידעת להפסיק את השימוש,
אבל תכל'ס כאמור, מבחינתם המכשיר שלך ביצע את השיחות והוא חרג.