דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום

בירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
9 פוסטים 3 כותבים 510 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פ מנותק
    פ מנותק
    פסגות
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    הראוטר הזה יעבוד לי בסיבים של סלקום
    (התשתית היא של בזק)

    chvC תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פ פסגות

      הראוטר הזה יעבוד לי בסיבים של סלקום
      (התשתית היא של בזק)

      chvC מנותק
      chvC מנותק
      chv
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @פסגות כתב בבירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום:

      התשתית היא של בזק

      בשביל בזק זה עובד, מניסיון עם כמה.
      צריך להזמין את הכניסה הירוקה (APC).

      אם סלקום מתבססים על תשתית בזק אז אין סיבה שלא יעבוד.

      בלוג

      פ תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • chvC chv

        @פסגות כתב בבירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום:

        התשתית היא של בזק

        בשביל בזק זה עובד, מניסיון עם כמה.
        צריך להזמין את הכניסה הירוקה (APC).

        אם סלקום מתבססים על תשתית בזק אז אין סיבה שלא יעבוד.

        פ מנותק
        פ מנותק
        פסגות
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @chv מה הפרוצדורה להתקין את זה

        מ chvC 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • פ פסגות

          @chv מה הפרוצדורה להתקין את זה

          מ מנותק
          מ מנותק
          מרכז
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @פסגות כתב בבירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום:

          @chv מה הפרוצדורה להתקין את זה

          ‏אם זה מגיע עם הקושחה ‏הנכונה ובתגובות של ‏מזמינים קודמים נראה שכן
          ‏אז פשוט לעדכן את חברת התקשורת במספר סריאלי ‏של המתאם

          בניית מערכות ivr בפלטפורמת ימות המשיח.
          במקצועיות ובנסיון של מעל 5 שנים!
          תמחור נח. ליצירת קשר - בצ'אט.
          או כנסו לאתר
          https://icall.site123.me/

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • פ פסגות

            @chv מה הפרוצדורה להתקין את זה

            chvC מנותק
            chvC מנותק
            chv
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @פסגות מה ש @מרכז כתב, פלוס להגדיר את הראוטר כברידג' PPPOE עם היוזר/סיסמה של סלקום ולחבר כבל רשת מהממיר מדיה הזה אליו.
            שים לב זהו לא ראוטר; זה ממיר מדיה/ממיר סיב או איך שלא תרצה לקרוא לזה. הוא מקבל סיב ומוציא כבל רשת שיכול להיכנס לראוטר. הראוטר, בתורו, צריך לתקשר מול ה-ISP כדי לייצר לך אינטרנט שאותו תוכל לצרוך מהראוטר דרך ה-WiFi או ישירות.

            בלוג

            פ תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • chvC chv

              @פסגות מה ש @מרכז כתב, פלוס להגדיר את הראוטר כברידג' PPPOE עם היוזר/סיסמה של סלקום ולחבר כבל רשת מהממיר מדיה הזה אליו.
              שים לב זהו לא ראוטר; זה ממיר מדיה/ממיר סיב או איך שלא תרצה לקרוא לזה. הוא מקבל סיב ומוציא כבל רשת שיכול להיכנס לראוטר. הראוטר, בתורו, צריך לתקשר מול ה-ISP כדי לייצר לך אינטרנט שאותו תוכל לצרוך מהראוטר דרך ה-WiFi או ישירות.

              פ מנותק
              פ מנותק
              פסגות
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @chv כתב בבירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום:

              @פסגות מה ש @מרכז כתב, פלוס להגדיר את הראוטר כברידג' PPPOE עם היוזר/סיסמה של סלקום ולחבר כבל רשת מהממיר מדיה הזה אליו.
              שים לב זהו לא ראוטר; זה ממיר מדיה/ממיר סיב או איך שלא תרצה לקרוא לזה. הוא מקבל סיב ומוציא כבל רשת שיכול להיכנס לראוטר. הראוטר, בתורו, צריך לתקשר מול ה-ISP כדי לייצר לך אינטרנט שאותו תוכל לצרוך מהראוטר דרך ה-WiFi או ישירות.

              אני צריך גם לקנות ראוטר?

              chvC תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פ פסגות

                @chv כתב בבירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום:

                @פסגות מה ש @מרכז כתב, פלוס להגדיר את הראוטר כברידג' PPPOE עם היוזר/סיסמה של סלקום ולחבר כבל רשת מהממיר מדיה הזה אליו.
                שים לב זהו לא ראוטר; זה ממיר מדיה/ממיר סיב או איך שלא תרצה לקרוא לזה. הוא מקבל סיב ומוציא כבל רשת שיכול להיכנס לראוטר. הראוטר, בתורו, צריך לתקשר מול ה-ISP כדי לייצר לך אינטרנט שאותו תוכל לצרוך מהראוטר דרך ה-WiFi או ישירות.

                אני צריך גם לקנות ראוטר?

                chvC מנותק
                chvC מנותק
                chv
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @פסגות כתב בבירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום:

                אני צריך גם לקנות ראוטר?

                אם אין לך, כן

                בלוג

                פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • chvC chv

                  @פסגות כתב בבירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום:

                  אני צריך גם לקנות ראוטר?

                  אם אין לך, כן

                  פ מנותק
                  פ מנותק
                  פסגות
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @chv כתב בבירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום:

                  @פסגות כתב בבירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום:

                  אני צריך גם לקנות ראוטר?

                  אם אין לך, כן

                  יש לך המלצה אולי?

                  chvC תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פ פסגות

                    @chv כתב בבירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום:

                    @פסגות כתב בבירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום:

                    אני צריך גם לקנות ראוטר?

                    אם אין לך, כן

                    יש לך המלצה אולי?

                    chvC מנותק
                    chvC מנותק
                    chv
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי chv
                    #9

                    @פסגות כתב בבירור | ראוטר פרטי לרשת סיבים סלקום:

                    יש לך המלצה אולי?

                    אישית משתמש ב-VR600 בכמה מקומות ומרוצה. ייתכן שיש יותר זולים (זה ראוטר שהוא גם מודם VDSL, שאתה במקרה הזה לא צריך בכלל) או יותר איכותיים - לא מכיר.

                    בלוג

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות

                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • חוקי הפורום
                    • פופולרי
                    • לא נפתר
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • צור קשר