בעיה | מיצובישי אטראז + כרטיס 019
-
@מעצבת אתם בטוחים שיש קו בסים?
APN לא קשור לחיבור הסים לקליטה. אם יש צורך ב-APN תהיה קליטה אבל לא יהיה חיבור נתונים
לא מכיר דבר כזה שיש סים 019 שתומך רק דור 4, חיברתי סים מחבילה חדשה ישר מ-019 ואני משתמש בו במכשיר דור 3.@מעצבת כתב בבעיה | מיצובישי אטראז + כרטיס 019:
אבל האם חייב להוסיף APN לכל רשת שהיא?
בעיקרון לא. וגם אם היה חייב, בכל מקרה זה לא קשור לאין רשת:
@אלי-TZA כתב בבעיה | מיצובישי אטראז + כרטיס 019:APN לא קשור לחיבור הסים לקליטה. אם יש צורך ב-APN תהיה קליטה אבל לא יהיה חיבור נתונים
ניסית סים אחר?
יתכן שכמו שכתבו קשור למשהו במולטימדיה ואתה צריך להוסיף סטיק.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות